piątek, 22 marca 2013

Moja Upiorna Postać 2!!!

Pamiętacie konkurs,który robiłam na Boże Narodzenie?
Jeśli tak to świetnie, jest teraz jego druga edycja - tym razem wielkanocna.
Zasady są takie same jak w 1 edycji konkursu:
1.Wymyślacie swoją postać.
2.Przysyłacie mi jej opis (wiecie,BIO, tylko bez postaci) na ten gmail --->aleksa.de.nile0707@gmail.com
Bardzo proste prawda? Do wygrania jest swoja OC mojego autorstwa,dyplomy i być może coś jeszcze :)
Opis OC musi zawierać:
-Imie
-Nazwisko
-Wiek
-Rodzice
-Zabójczy styl postaci
-Dziwaczną wadę
-Ulubiony kolor
-Ulubione jedzenie
-Najbardziej irytującą rzecz
-Ulubione zajęcie
-Ulubiony przedmiot
-Znienawidzony przedmiot
-Niekoniecznie zwierzątko i przyjaciele (przyjaciół możesz dać max 5)
Czas macie do Wielkiego Piątku (29 marca*) do godziny 16.00*, dyplomy otrzymacie w Wielkanoc (będziecie mieli co niektórzy ode mnie prezencik :*), a postacie z BIO pojawią się trochę czasu potem (obstawiam gdzieś tak parę dni od wyników)
Mam nadzieję,że wszystko jest jasne - jeśli nie, pytać w komentarzach :)

Pozostaje mi tylko wam życzyć powodzenia :)




*Sorry,mała poprawka w godzinie i dacie oddawania prac XD



EDIT!:
UWAGA!!! Widać niektórzy nie bardzo zrozumieli - opis ma służyć do BIO postaci i musi to być rozpiska!
Np.
Ulubiony kolor - taki i taki
Ulubiony przedmiot - taki,bo...
Dziwaczna wada - taka i wtedy coś tam
itd.
Teraz mam nadzieję wszystko jest jasne :)

21 komentarzy:

  1. JAK TO ZROBIĆ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyślasz postać i ją opisujesz, że lubi to i to, ma to i to i przysyłasz opis.

      Usuń
  2. super! biorę udział z moją inną postacią!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biore udział postać prześle ci jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 30 marca to Wielka Sobota nie Piątek xD
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaaa, zapomniałam,że mój kalendarz w komputerze jest przesunięty o 1 dzień XDDD Zawsze zapominam przestawić, sorry! Mała korekta - bardzo przepraszam! :)

      Usuń
  5. Jak my to malujemy to postacie mają być w stylu wielkanocnym?
    Draculdia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja terż się na to piszę =^.^=

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  7. aleksa ja potrafię wstawić postać do bio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tutaj jest konkurs na OPIS postaci nie BIO postaci -.-

      Usuń
  8. już ci wysłałam i się rozpisałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam, ale nie wygram... Bo postać jest okropna :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybieram sobie bazę MH, robię postać, tworzę opis i wysyłam, tak?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)