wtorek, 12 marca 2013

Ghouls Night Out + Lagoona Picture Day

W końcu doczekaliśmy się dokładniejszych zdjęć z serii Ghouls Night Out! Przyznam, że Mattel tym razem zaskoczył mnie co do Lagoony. Jej fryzura wygląda o wiele lepiej niż w SCOF. Z resztą, sami zobaczcie:
Spectra ma według mnie całkiem ładny strój, nie pasuje mi tylko trochę jej bardziej fioletowy kolor włosów.

I Rochelle. Jej strój jest dość skromny jak na MH, ale wygląda ślicznie.
 I dodatkowo zdjęcie Lagoony Picture Day w pudełku:
Jak wam się podobają? Którą lalkę chcielibyście mieć?


15 komentarzy:

  1. Ktoś tak ślicznie uczesał lagoone że mam na nią chrapkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lagoona ma śliczne zdjęcie na pudełku ;* Fajnie,bo jeszcze widać zdjęcie Frankie i Operetty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lagoone można kupić na angielskiej stronie toysrus.


      agis213

      Usuń
  3. Osobiście Lagoona bardzo, bardzo mi się podoba, ale do serii Picture Day jestem uprzedzona, bo mam z niej Abbey i ma przeraźliwie rzadkie włosy. A z tych trzech najładniejsza jest Rochelle, ale Spectra też ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, też mnie drażni jak lalka ma rzadkie włosy :C Moja Cleo takie ma -,-

      Usuń
    2. Mam Lagoone PD i ma czadowe włoski. Aż chce sie do niej tulić :) Lagoone GNO też mam.

      Usuń
  4. http://www.toysrus.co.uk/Toys-R-Us/Toys/Dolls/Fashion-Dolls-and-Accessories/Monster-High-Scaris-of-Frights-Doll-2-Pack%280100703%29?searchPosition=32 link do 2-packu SCOF


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  5. http://24.media.tumblr.com/c16ed6eff14e4a4f1c76e690f7046072/tumblr_mjjqtj9qDV1rosg0bo1_500.jpg http://25.media.tumblr.com/4f5ffb74970771ed8501b4dbe0e52e3c/tumblr_mjjqtj9qDV1rosg0bo2_500.jpg Ghulia i Cleo w clasie, lepsze zdjencia dwupaku

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym kupiła lagoonę z serii Ghouls Night Out no reszta też jest ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tych Ghouls Night out to już wszyscy wiedzieli. Nowość to Blue Pictur Day i Lagoona Ghouls N. O..
    Są też dokładne zdjęcia Cleo i Ghouli Upiorne labolatorium, jak byście nie wiedziały :/
    Kupujem 2 -pack z rossem i i będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. W mojej kolekcji musi się znaleźć Rochelle GNO. <3 Uwielbiam ją w każdym wydaniu :D WM

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Lagoona Picture Day miała być odwołana !? to dlaczego teraz jest w pudełku ? Cóż i tak bym ją kupiła, ale Spectra terz c-:

    OdpowiedzUsuń
  10. rochelle jest super.
    PS lagoona pd fajna jest w grafice.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Lagoone PD i GNO. Obiw są czaderskie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)