sobota, 9 marca 2013

Nowa ubieranka :)

Pokazywałam wam niedawno zapowiedź ubieranki Clawdeen - już teraz możemy w nią zagrać!
Jestem jednak  trochę zawiedziona,bo na zapowiedzi wyglądała trochę lepiej, poza tym muzyka mi w ogóle nie odpowiada, w prawdzie jest jakoś o modzie,ale mnie drażni. To chyba jedyna ubieranka przy, której wyłączyłam muzykę. Deen na zapowiedzi miała na sobie kolczyk z wieżą Eiffla, a tam wszelkie cienie i detale zostały usunięte :( Specjalnie zrobiłam w mojej wersji screen dłuższy:
  Clawdeen na początku nie ma kolczyka:

  I tutaj moja wersja, widać tu jak ,,skopali'' paryską biżuterię :( :
 Mnie ona się nawet podoba mimo uchybień,dlatego gdybyście i wy chcieli ją ubrać to tutaj link do niej.
Co o niej sądzicie? Podoba się wam? Ubierzecie?


 

3 komentarze:

  1. mi się podoba ale ten kolczyk z wieżą eiffla taki sobie i zawsze tak jest w każdej grze bo nigdy dodatków nie dodawają na początku i jest strój power ghouls i sukienka roller maze i jest też sukienka skull shores . Mi się ta gra podoba czekam jeszcze na cleo ,ghoulię,abbey,lagoonę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno kupiłam taką lalkę :D Na pewno w najbliższym czasie opublikuję jej sesję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, z dodatkami się nie postarali ;/ WM

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)