piątek, 1 marca 2013

Monster High: Koniec w 2014?

W sumie nigdy nie zastanawiałam się nad zakończeniem MH, ale informacje, które znalazłam, wskazują, że jest to możliwe.
''ToyLand'' uważa, że Monster High będzie trwało ''do końca świata'' - ale czy na pewno?
W Czerwcu 2009 roku Garrett Sander, twórca postaci Monster High, podpisał ze znaną nam firmą Mattel kontrakt na pięć lat. Według niektórych, umowa ma być przedłużona, ale nie jest to pewne. Jednakże, Garrett Sander sugeruje, że po obejrzeniu znaków (nie mogłam przetłumaczyć) zastanawia się, czy odnowić kontrakt, czy może stworzyć swoje własne, niezależne serie.
Mattel sądzi, że jeśli Monster High będzie w dalszym ciągu na ''rynku'', przyniesie to jeszcze więcej sukcesów (czyli po naszemu - kasy:D). Jeśli jednak Garrett uruchomi nową linię, nie mógłby korzystać z tych samych form i rysunków, gdyż należą one do Mattela i Kellee Riley.
Możliwe, że pojawi się pozew, jeśli tylko postanowią, że nie będą dalej współpracować. 

Jednak nic nie jest pewne, lecz wiadomo, że w wakacje 2014 roku może się sporo dziać w świecie Monster High.

~Lorraine Torres

22 komentarze:

  1. Już się boję! Koniec MH?! To znaczy właściwie koniec naszego bloga oraz innych blogów o MH! Oby przedłużyli umowę. Kocham MH i nie chcę się z nimi rozstawać (szczególnie że jeśli nie przedłużą mamy na to TYLKO rok! (chyba nawet nie cały))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod słowami Aleksy. Nie mogą tego zrobić i mam nadzieję, że nie zrobią ..

      Usuń
    2. Ale to nie znaczy, że chyba koniec blogów. Możemy chyba prowadzić blogi z tymi lalkami co mamy, no nie? o_O

      Usuń
    3. No tak,ale... to nie byłoby to samo. Poza tym Vii nie ma lalek o ile mi wiadomo :/ Poza tym - sesje itd. zabierają zbyt dużo czasu + przerzucenie,poprawianie... jednym słowem dvpa, raz na jakiś czas. A posty można 'machać' codziennie nawet po 2. To nie byłoby to samo :(((

      Usuń
  2. O nie! Tylko nie koniec Monster High! Uwielbiam kolekcjonować lalki i inne rzeczy z tej serii! Czemu oni to robią?! To chyba jeden z ich najlepszych pomysłów, czemu chcą zlikwidować MH?! Tyle lalek chciałam jeszcze kupić! W niecały rok się nie wyrobię pieniężnie!!! MUSZĄ przedłużyć umowę! WM

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem umowa zostanie przedłużona. Mówiąc brzydko : za dobrze im się to sprzedaje ;) Więc na 100% będą nadal tworzyć Upiorki z MH <3
    Powiem szczerze, że okropnie denerwują mnie te podróby typu: MONSTER GIRL. A Was ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też .. MH JEST EXTRA KOCHAM TO !!

      Usuń
  4. Niech przedłużą o 7 lat! :d Wtedy będe już dorosła i to nie będzie mnnie interesować :D Ale w tej chwili nie potrafie zapomnieć o MH! JA KOCHAM MH!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeee nie mogą tego zrobić mają zbyt wielu fnów tylko nie to oni muszą to przedłóżyć jeśli nie to na co mi te 31 lalek?nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM MONSTER HIGH!!! ale tak jak to powiedziała Gigi Lovee "za dobrze im się to sprzedaje" ile dzieci ma te lalki w polsce, a co dopiero np. w Angli
    FG

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda mi Mh :(.Na którymś z Angielskich blogów było tak napisane (przetłumaczyłam ) :



    Oto tłumaczenie oryginalnej blogu. Jedyne zmiany zrobiłem były dla gramatycznych celów:

    Wydaje się, że koniec, że nigdy nie myślał o naszych ulubionych dziewczyn "potwory", zbliża się ...
    Według "gruntów zabawek" strony, która ma zawsze ekskluzywnych w zabawkach pozwolił uruchomić pogłoska, że ​​wyjaśnia się do końca z najlepszych lalek na świecie.

    Czerwca 2014 to data, w której Mattel 5-letni kontrakt z Garret Sander "twórca postaci" jest ustawiony do końca i jest odnawialna.

    Jednak to zostało wskazane, że Garret Sandrr, po obejrzeniu jak skuteczne są jego bohaterowie, jest wątpienie / kwestionowanie czy powinien przedłużyć swój kontrakt, zakończyć, lub nawet produkować własną, niezależną linię.

    Mattel należy parze z uszu. Kiedy umowa franczyzy Monster Wysokiego powstał, Sanders nie chciał podpisać na 10 lat, i zdecydowała się na 5 lat, myśląc, że być może nie będzie wielkim sukcesem i zaz.

    Z drugiej strony, jeśli Garret Sander postanowił uruchomić własną linię, nie będzie mógł korzystać z tych samych form, ani te same rysunki, bo te należą teraz do Mattel i ilustrator "Kellee Riley."

    Być może będziemy świadkami muli milionów dolarów popytu w przypadku ich zerwania więzi, byłoby szkoda. Możemy zrozumieć zwyczaj Mattels bitowa chcąc uruchomić lalki każdy miesiąc, chcą wykorzystać go jak najwięcej.

    Weź to tylko plotka, ja też nie wiem, czy wierzę w to, ale myślałem, że to było konieczne, jako super fan tych dziewczyn, żeby komentować, zanim inne blogi zrobić!

    Módlmy się, że nie jest to prawda, ale istnieje wątpliwość, pamiętam straszne działań prawnych z Mattel MGA i jest popularny BRATZ ...

    Nie jestem pewien, czy to wszystko prawda, ale mam nadzieję, że jeśli jest to prawdą, że istnieje rozwiązanie, zobaczymy....

    OdpowiedzUsuń
  8. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniec ery wampirów i innych potworów.. ;C Monster High ma się skończyć,Zmierzch - już jego saga się skończyła, co mi równie strasznego pozostanie?! :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że to nie prawda, bo to by było za półtora roku. Ja mam 2 lalki, a na mojej Wishliście mam około 10!!! O.o
    Nie zdążę tyle kupić! :(
    A wszystkie mi się tak podobają... Wtedy co ciekawego będę robić w wolnych chwilach, jeśli nie MH? Koniec tego czekania na nową serię, koniec nowych wieści, koniec oglądania Allegro i wybierania lalek, których i tak się nie kupi? Nie... To nie może być prawda...
    Mam nadzieję, że to nie prawda. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogą tego zrobić!!! Mam dopiero jedną lalkę a chcę kupić więcej!!! A wgl co ja będę robić w wolnych chwilach?! Kocham MH i nie chcę żeby to był koniec!!! MH to jedyna oryginalna seria i dlatego ją kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem wam szczerze. Czuję w tym momencie to samo co czułam kiedy mieliście zamknąć bloga. Czułam się wtedy okropnie i zasłabłam. Teraz wolę wbić sobie paznokieć w udo bo historia lubi się powtarzać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham MH ever avter high jest głupie wiecie że ever avter high podrabia się pod MH mówię na ever avter high nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Marti :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. MH ma dużo fanów którzy to kochają. Dzięki monster high wiele nastolatek i ludzi robi to co chce. Zrozumieli, że dobrze być sobą, że warto walczyć o swoje i NIE PODDAWAĆ SIĘ!!! Monster high to coś więcej niż tylko lalki. To mnie podniosło na duchu. Jedna koleżanka powiedziała mi, że nastolatki powinny oglądać filmy i seriale dla dorosłych, malować paznokcie i nie bawić się lalkami. Byłam troche smutna, bo ja tego nie robiłam. Pobawiłam się lalkami(zawsze tak robie kiedy jest mi smutno), ale dzięki nim zrozumiałam, że nie ma jednego szablonu nastolatki i człowieka. Każdy jest inny i ona powinna to zaakceptować.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  15. NIE!!!!!!!!!!!!!!!1 ;( ;( ;( ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)