środa, 27 marca 2013

Ghouls Night Out Pamiętnik Rochelle

Dodaję to głównie ze względu na to, że są obrazki. Tak więc, nie przedłużając, oto one:
Okładka
 W środku:
Obrazki, jak pewnie zauważyliście, są w tej samej tematyce, co pamiętnik Spectry, czyli koncert Catty Noir. Sądzę, że w następnych pamiętnikach również czekają nas takie ''zdjęcia'' Co do obrazków, mi osobiście bardzo się podobają i jest to według mnie seria udana, pod względem lalek również.

Jak myślicie, kogo pamiętnik zobaczymy następny?


~Lorraine Torres

31 komentarzy:

  1. Pamiętniczek Rochelle GNO jest super! Catty może dodadzą do tej serii potem?
    Najbardziej podoba mi się Art Clawdeen i Spectry na przed ostatnim zdjątku i Lagoony na 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie arty w tej serii się udały świetnie! Wiedziałyście, że strona FreakyFab13 została ponownie aktywowana, tyle że w trochę innej wersji? ;D

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie od dołu jest fajne ;) (zdjęcie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia są extra ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę,że Catty dodają do serii GNO. Wszystko wypadło świetnie na tych zdjęciach! A co do Catty-na pewno kupię i z niecierpliwością czekam na Piątek 13!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę,że następny będzie Lagoony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Możecie wyłączyć moderacije???!!!!PLIS

    $Wasza Fanka$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jest spokój. A my dość często siedzimy teraz na kompie i publikujemy. Co Cię ten czas zbawi XD

      Usuń
    2. Tak lubisz moderację? :P

      Usuń
  8. Kiedy następny post? Pytam o zwykły,nie o OC.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://juguettos.com/es/productos/monster-high-laboratorio-monstruos


    może napiszecie posta o tym laboratorium???

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję,że następny pamiętnik będzie należał do Lagoony.Ta książeczka również mi się podoba.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  11. (sorry że nie na temat) WIDZIAŁAM CATRINE W SMYKU O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Sorry że na temat : P) A ja ghouls alive w carrfourze (to taki sklep)

      Usuń
    2. Ja widziałam Frankie Kopciuszka.


      agis213

      Usuń
    3. A ja dostanę Franię SCOF na Wielkanoc :) Mówiono mi,że była :D Cieszę się upiornie!

      Usuń
  12. lor lub aleksa ..O co chodzi z tą złotą listą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba wiem o co chodzi....I ci nie powiem xd Muhahahah.

      Usuń
    2. Muhahahaah nie musisz mówić jak lorka mówi teraz to tejemnica to tejemnica..A nie rozgłaszenie wieści Buhahhha

      Usuń
    3. Spoko, zaraz ją uzupełnię - to moja działka :P

      Usuń
  13. Właśnie też się zastanawiam ;bb

    OdpowiedzUsuń
  14. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Ojczym mi przywiózł dziś z Niemiec Rochelle Scaris! Jest wręcz cudowna,ma otwieraną walizkę,a do tego ma książeczkę z ładnymi zdjęciami! Dla tych,którzy planują jej zakup,radzę kupować za granicą. W Niemczech lalka Rochelle Scaris kosztuje(w przeliczeniu na zł:100zł)25 euro,kiedy w polsce ponad 100,np.150zł.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystkie lalki Scaris (na moje - ja mam zniżkę ,,dla stałej klientki'' XD) 120 zł z groszami. Normalnie, o 20 zł więcej musiałabym zapłacić :P (normalnie kosztuje 145,99 zł (za dużo się nie pomyliłaś :X))

      Usuń
    2. a masz Catrine bo znalazłam na allegro za 145 (z wysyłką)
      http://allegro.pl/monster-high-wyprawa-upioryza-catrine-demew-unikat-i3117227883.html

      Usuń
    3. Ja Catrine nie mam. Może za miesiąc albo półtora pojadę do Niemiec to poszukam.
      Kizia Mizia.

      Usuń
  15. lalka Catty wyjdzie w piątek 13 we wrześniu nie? ja mam wtedy urodziny xd ale zbiek okoliczności :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)