piątek, 29 marca 2013

Catrine w prostych włosach

Dzisiaj taki luźny dzień, to dodam zdjęci Catrine z prostymi włosami:) Wygląda naprawdę ładnie, mniej więcej dlatego dodałam te zdjęcia.
Jakby to była oficjalna lalka, chcielibyście ją mieć? Jak Catrine wygląda lepiej: w lokach czy w prostych włosach?


~Lorraine Torres

I jeszcze życzenia:
Dużo dobrych piosenek, w których nie zabraknie mocnych brzmień, mnóstwa koncertów, jak najwięcej ubrań z ćwiekami, łańcuchami i krzyżami oraz jak najwięcej glanów
 Metalowcom, ich rówieśniczka...
Lorraine Torres

36 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie jest piękne! I oczywiście chciała bym ją , Cati pasują okularki takie jak na zdjęiu :D (i tak dostanę Cati, jak będę chciała to jej rozpuszczę włoski) i Już w Maju film scaris po POLSKU oto dowód http://img96.imageshack.us/img96/5377/beztytuumtd.png (to mój screen , z NK ) :D Cudownie nie? Już nie mogę się doczekać!

    Pozdro Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem Cati jest lepiej w lokach, ale i tak prędzej czy później się rozpuszczą. ;)

    Kocham Metal i Rock! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka jest śliczna, chciałabym w sumie, żeby Mattel ją wyprodukował w prostych włosach. O wiele lepiej w nich wygląda. Zauważcie też, że ma bardzo ładne ubranka. Szykuję się na Catrine, więc namyślę się jeszcze, czy rozpuścić je czy nie. No chyba,że rozpuszczę, a potem lokówką.Albo pokarbuję! Myślę że będzie świetnie wyglądać. To chyba najładniejsza przeróbka lalki monster jak na teraz.
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniej w prostych jak dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak chcę zagłosować na piosenkę, to wychodzi mi takie coś;
    http://assist.babylon.com/babylonassista/dnsassist/main?domain=robots.txt%23508
    JVV;(

    OdpowiedzUsuń
  6. JEST CUDNA!!! Podoba mi się o wiele bardziej, niż w wersji Basic! Mam nadzieję, że jest oficjalna!!! Wydaje mi się, że w prostych włosach jej ładniej. WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie Basic? Catrine DeMew wyszła wyłącznie w serii Scaris!
      Kizia Mizia.

      Usuń
    2. No niby wyszła w serii SCOF, ale to jej pierwsza lalka, prawda? Więc można uznać, że jest w wersji Basic. WM

      Usuń
  7. Catrine jest ładnie tak i tak <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się robotą fana ale dla mnie pasuje do niej schools out 2 jeśli będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest o wiele lepsza w prostych. Ja Ciebię też pozdrawiam Ewelinko :P

    P.S. Pomóż mi! Zachochałam się w piosence Taylor Swift - I Knew You Were Trouble. Ale ten gościu jest przystojny :D Zwłaszcza w 1:56 minucie fajnie się uśmiecha ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki słodziutki^^ Polubiłaś Taylor Swift - zamieniasz się w naszą Natalię (jeszcze Eminem będzie moim mężem-,-:D). No to tak: pomyśl o Chesterze... pomyśl, o głosie Chestera... pomyśl, o jego włosach... lepiej?:D A jak nie zadziała, pomyśl o najlepszym imieniu świata... nie, nie Gabryś lub Pawełek, jak mawiała to Natalia... pomyśl o Arminie...:D

      Usuń
    2. Nie, nie ma mowy. Arminek to najpiękniejsze męskie imię świata ^^

      Usuń
  10. w nowym numerze gazety MH jest napisane, że film Scaris (po polsku: Upioryż-miasto strachu) będzie już "wkrótce". tak jest przynojmniej napisane na ostatniej stronie magazynu. NIEMOGE SIĘ DOCZEKAĆ !!! ja mam Cladeen z tej oto serii z waliską !!! jest śliczna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj dostałam lalkę Rochelle Scaris! Jest prześliczna i również ma walizkę!
      Kizia Mizia.

      Usuń
    2. Kiziu Miziu, ja też od niedawna mam Rochelle ze SCOF! :) WM

      Usuń
  11. Jest wspaniała! Chciałabym ją mieć... Szkoda że fanowska, jest lepsza od orginalnej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba Zozo Ci powiedziała (do Lorr),że mi komputer się zepsuł :C Już teraz jest dobrze, bateria (again!) się zepsuła + wirus :C Teraz już jest ok :) Naprawiono mi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh... Zepsuta bateria... Znam to... Właśnie miesiąc temu mi się zepsuła bo ciągle ładowałam... I teraz muszę ciągle ładować :(

      Usuń
  13. Ja to przez glany mam zbite kolano ;___;

    OdpowiedzUsuń
  14. Lorr, wysłać Ci na maila jak dołożyć muzykę na bloga?^^

    OdpowiedzUsuń
  15. niewiem czy to ważne, ale wyżej wymienioną kotkę można już kupić w polsce.Kosztuje 169.99(przynajmniej w smyku)..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie jej w prostych, ona ogolnie jest ladna, w lokach też cudnie. Tylko te pasemka tak porozrzucane mnie obrzydzaja. (I don't know why...?) chyba jest oficjalna bo ubranka wygladaja jak dopasowane do lali...

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweet.Wiecie że w smyku jest Catrine za 170.
    Pisała:Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Geniuss...Wyżeyj przecież już to napisałam.......

      Usuń
  18. cudownie jej w prostych włosach chciałabym żeby była oficjalna

    OdpowiedzUsuń
  19. Caterine jest śliczna, to moja ulubiona kotołaczka zaraz po tej nowej na piątek 13. Tylko nie pamiętam jak ma na imię -,-

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  20. Lorr,nieźle trafiłaś z życzeniami-akurat zaczynają mi się glany rozwalać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie lepiej Catrine w lokach,chociaż tutaj też wygląda ładnie.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)