piątek, 29 marca 2013

Film SCOF po polsku już w maju!

Mówiłam kiedyś,że chyba najprędzej obejrzymy film SCOF po polsku w maju.
Tak! Grupa Monster High na NK już to potwierdziła! :


http://img96.imageshack.us/img96/5377/beztytuumtd.png
 Upiornie mnie nakręcili! Już nie mogę się doczekać! Mam nadzieję,że film będzie z moim ulubionym kawałkiem. Trochę mnie wystraszyli,bo jak dodawałam Scaris nie było go, dopiero później był, nagrany osobno.

Co o tym myślicie? Nie możecie się już doczekać?

Za info dziękuję Clawdeen.High.

22 komentarze:

  1. Jak obejrzałam Scaris po angielsku to teraz nie będzie dla mnie niespodzianek ale i tak nie mogę się doczekać bo maj jest za ok. 32 dni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką znowu tajemnice :-). Teraz już wszyscy wiedzą :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A ja dziś Franię dostałam z serii SCOF *O* trafił mi się całkiem ok egzemplarz - ma bardzo miękkie włoski :3 Ale ma taką czarną kreskę na ręce -.- na szczęście nie tak dużą :) Szybko malowali szwy i pewno wyjechali >_<

      Usuń
    2. Nom.Jina też ma takie miekkie.A moja siostra ma Rochelle z Upioryża.

      Usuń
    3. Też mam Rochelle z Upioryża.
      Kizia Mizia.

      Usuń
    4. A ja mam Clawdeen s.c.o.f chociaż jutro ją dostanę
      o 12:00.

      Usuń
    5. ja mam Jinke ma takie sweet włoski.

      agis213

      Usuń
  3. Hmmm.. Ciekawe czy na DVD czy w telewizji.

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy wyniki MUP2?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bym chciała zeby był po polsku ale roller maze nie było po polsku czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było.Do kupienia w kioskach był nawet O.O Ja mam.

      Usuń
    2. Też mam Wampigorączkę na DVD. :)
      Kizia Mizia.

      Usuń
  6. A ja posiadam Abbey SCOF już od 3 tygodni :D

    =^.^=

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać tego filmu!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  8. Łiiiiiiiiii! Jedziemy do Upioryża!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łiiiiiiiiiiiii! Jedziemy do Upioryża!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)