poniedziałek, 25 marca 2013

Nowe zdjęcia z Catty

Pora na kolejne zdjęcie Catty Noir. Mi osobiście się bardzo podoba:)
Z tych obrazków możemy wywnioskować, że Catty jest piosenkarką, którą będą lubić postacie z MH. Pragnę zwrócić waszą uwagę na to, że jej skóra jest tutaj bardziej granatowa. Jak dla mnie wygląda lepiej, ale to jest wyłącznie moje zdanie.
Podobają wam się zmiany, jakie w niej zaszły? Co sądzicie o tych obrazkach?

~Lorraine Torres

EDIT od Aleksa:
Nie było sensu dodawać tego drugi raz - mam te zdjęcia razem z napisami, można coś zrozumieć i powoli złapać o co chodzi :P :


http://4.bp.blogspot.com/-gBqP1E19fyo/UU-Mf_6x9VI/AAAAAAAAG8Q/57c9TqXxOMw/s1600/1.jpghttp://3.bp.blogspot.com/-X48TwJPhtyM/UU-Mf6ILauI/AAAAAAAAG8M/fzOY5NxeZcA/s1600/2.jpg


33 komentarze:

  1. Powiedziałabym, że ta Catty to taki różowy plastik. Możebyć ona z filmu 'Lights, camera, action!'(tak to się pisało? :p ). Niezbyt mi dię ona podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Tylko czy nie za szybko pokazują tę zdjęcia? Na wiki było napisane że dopiero 13 wishes będzie w lipcu! A tak wogóle śliczna Venus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą ciemniejszą skórą wyglądała gorzej, teraz jest trochę ładniejsza,ale raczej ,,nie zdobyła mojego serca''. Nie wiem dlaczego,ale kojarzy mi się z Catty - Katy Perry :P Venus prześlicznie wyszła na jednej z tych fotek :* <3 Tam są postacie w stylu GNO :) Kolejny + :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,będą nowe lalki! Bo nie przypominam sobie Spectry i Venus w takich strojach:)
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spectra i Venus tu są w serii Ghouls Night Out jeśli się nie mylę :) W tle śpiewającej Catty jest Clawdeen,Rochelle i Ghoulia.

      Usuń
  5. Moim zdaniem to puma lub różowa pantera

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanko

    http://juguettos.com/es/productos/monster-high-laboratorio-monstruos

    CO TO JEST ????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem O.O Jakieś laboratorium? Naprawdę nie wiem :/

      Usuń
    2. może napiszecie posta o tym laboratorium???

      Usuń
  7. może napiszecie posta o tym laboratorium???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mogę się tego podjąć, idę za parę minut na kółko,a wrócę dopiero ok.17.00, a wtedy to lekcje muszę robić i się uczyć na jutro (dziękuję pani z j. polskiego przeupiornie! -.-)

      Usuń
    2. to może lorr to napisze

      Usuń
    3. to może być zestaw do robienia shake'ów typu Draculaura
      JVV

      Usuń
  8. patrzcie to chyba nowa lalka

    http://discodancerdonna.tumblr.com/post/40828419828/rochelle-and-her-gargoyle-cam-counterpart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,to jest potwór z C-A-M. Dodali mu tylko ciuchy i perukę z C-A-M'u czarownicy i kotołaczki.

      Usuń
  9. Czy te zdjęcia przypadkiem nie pochodzą z dziennika (tej książeczki co była w pudełku z lalka) Spectry z serii GNO?:>
    A co do Catty to chyba zaczynam się do niej przekonywać;D i jako kolejny dowód, że ma być z wiązana z piątkiem 13stego jest fakt, że jej kolczyk i naszyjnik maja 13. te jej obrazki średnio mi się podobają (wszystko się tak mega błyszczy o.o) ale lalka powinna wyglądać fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie zbyd różowa:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogła by być kolorowa, ale ogólnie spoko.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne obrazki.Już nie mogę się doczekać filmu!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  13. co to blogsterhigh?

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo Catty muszę mieć w swojej kolekcji :D =^.^= mrrrrrau

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest po prostu cudna. Od dawna planuję zakupów kotołaczki i szykowałam się na Toralei, ale chyba wybiorę Catty, bo jest po prostu cudna. Venus w tej serii wygląda słodko i uroczo <#

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pewnych źródeł dowiedziałam się dzisiaj, że od 5 kwietnia mają być wyemitowane nowe odcinki MH na Disney Channel :) mam nadzieję, że zostanie wyemitowane Scaris!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... ale macie dobrze... Ja nie mam Disney'a Ch. :C

      Usuń
    2. Ja też nie mam Disney Channel.Witaj w klubie Aleksa.

      Usuń
    3. Też nie mam dc. Siema w klubie! ;p

      Usuń
  17. Ja też nie mam.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  18. Pochodzi ona z Music Festival. W tej serii chodzi o September Fest (Sierpniowy Festyn) czyli o znany koncert w USA. Seria zostanie wydana 13 sierpnia ;)

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. September to wrzesień. Sierpień to August. Poza tym piątek 13 jest we wrześniu.

      Usuń
    2. Oto mi chodziło! :D 3 gimnazjum, klasa z rozszerzonym angielskim, a miesięcy dalej się nie umie ;)

      ~Oceania Blue

      Usuń
  19. Super tu wypadła Spectra.Widać,że jest spięta.Zawsze była wstydziochem tak jak ja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)