niedziela, 24 marca 2013

Poradnik OC. Wydanie czwarte - Skóra

Uwaga! Jeśli w trzecim poradniku nie zarysowaliście konturów na twarzy, będziecie musieli teraz je narysować.

1. Kolorowanie
1) Najpierw musimy zaznaczyć obszar, który chcemy pokolorować. Ja nie robiłam tego na raz, tylko za każdym razem zaznaczałam kawałek obszaru, a później kolorowałam.
Robicie tak z całą pozą.
2. Cieniowanie
1) Zaznaczacie obszar, który chcecie pocieniować ciemniejszym kolorem i później kolorujecie kolorem trochę ciemniejszym od tego, jakim pokolorowaliście skórę.
Cieniujemy tak całe ciało (nie zapomnijcie o nosie).
2) Tutaj wystarczy tylko, że w miejscu, w którym powinien być nos w stawicie mały, jaśniejszy trójkącik.
3)Tak to powinno mniej-więcej wyglądać (nie zamalowałam górnej części głowy, ponieważ będą tam włosy).
3. Makijaż oczu.
1) Musimy najpierw zaznaczyć element oka, który chcemy zamalować. (Zamaluję też rzęsy, ale na końcu będę je poprawiała).
Następnie zamalowujemy wybranym kolorem i później robimy tak z drugim okiem.
U mnie wygląda to tak:
 
2) Następnie, na dole oka, zaznaczamy taką jakby kreskę i zamalowujemy ją innym kolorem, niż wcześniej, a później robimy tak z drugim okiem.
3) Później zaznaczacie wokół takie ''kółko'', tak, żeby mniej-więcej podchodziło pod brwi.
 Po zamalowaniu obu oczu:
4. Poprawki.
1) Tutaj po prostu poprawiamy rzęsy i robimy od nowa kontury wokół ciała. Twarz musi zostać bez nosa, gdyż kontury twarzy ''zostawiłam'' na warstwie z włosami, której użyjemy dopiero na końcu poradnika.

Co chcielibyście następne?


~Lorraine Torres

23 komentarze:

  1. kiedy podacie wyniki jakie trzy osoby mają szanse ... ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra :)! Hej, a nie lepiej najpierw malować skórę i ciuchy, a dopiero potem włosy?
    I może następnym razem pokazać jak rysować ubrania?
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy wyniki jakie osoby się załapały ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze dopiero planujemy co i jak. Czas jak Lorr podała - macie aż do 2 kwietnia (ahh, pewnie dlatego,żeby nie było że to - Prima Aprilis XD) Spokojnie,jeszcze czas ;)

      Usuń
  4. Wow, świetnie Ci wyszło :>
    Zapraszam do siebie c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubranko następne :) Cały poradnik bardzo mi się przydaje (Usta i włosy najbardziej) Może później bym pokazała jak wygląda moja wg. twojego poradnika XD

    OdpowiedzUsuń
  6. patrzcie to anty fani monster high
    http://1.bp.blogspot.com/-93ArXKORTVg/UMN18HPT5KI/AAAAAAAAAmg/tT_BrmdgXHg/s1600/winxclub-bloomgoed.jpg
    jak bym się dowiedziała kto to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu się przejmować, zawsze znajdą się ludzie, którzy będą krytykować wszystko i nie uszanują zainteresowań innych. przyznam, że sama kiedyś gardziłam MH, twierdząc, że to idiotyczne bajki, dopóki sama nie obejrzałam wszystkich odcinków. Dopiero po zapoznaniu się z treścią, człowiek dostrzega, że MH to bardzo wartościowa produkcja z przekazem, promująca przyjaźń i tolerancję.

      Usuń
  7. czy będzie film jak one jechały do tego upioryża ?
    Tak będzie od 09 maja na DVD :)


    jakas dziewczyna sie zapytała grupy fajnie nie


    violletta800

    OdpowiedzUsuń
  8. UBRANIE
    Draculdia

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy następna część?

    OdpowiedzUsuń
  10. to zrobicie o ciuchach ? bardzo mi zalezy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)