piątek, 15 marca 2013

Kolejne nowe odcinki :)

Lorraine w poprzednim poście pokazywała wam 2 nowe,rosyjskie odcinki ze Skelitą i Jinafire, ja mam dla was również 2 nowe odcinki, tym razem już bez nich.
Nie przedłużając oto one:
1.
Ten tu zupełnie mi się nie podoba, jest zdaję mi się o jakimś zbuntowanym syrenie,ale to jakieś takie... dziwne? Nie wiem co sądzić o tym odcinku, główna postać jest brzydka,a cała historia jest niezrozumiała.

2.
Kolejny nowy uczeń? Nie wiem jak dla was,ale dla mnie ci ,,nowi'' są beznadziejni. W tym odcinku przynajmniej mogłam wywnioskować imię - Johnny Spirt. W tłumaczeniu jego nazwisko brzmi ,,Bluzgać'', to znaczy Johnny Bluzg/Bluzgać? Też mają pomysły na nazwiska -.-

Jak dla mnie to te odcinki są coraz gorsze. Te ze Skelitą i Jinafire były jeszcze trochę ciekawe,ale te tu? Są do niczego :(


9 komentarzy:

  1. Czemu się nic nie wyświetla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej,albo ci jakaś wtyczka siadła/komputer fiksuje,albo nam dodawanie filmów się skapało :( Jak robię posty to mam takie tycie ekraniki,ale jak dodałam się powiększają, mi jakoś grają odcinki. Wczoraj jeszcze tych problemów nie było O.o widziałam,że pod postem Lorr też nie mogłaś zobaczyć :(

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nazwisko Johnnego pochodzi od słowa "spirytyzm", czyli dziedziny nauki zajmującej się badaniem paranormalnych zjawisk, medium i reinkarnacją. Ma to chyba większy sen zważywszy na to, że Johnny jest duchem ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie rozważałam :P W nieżyciu bym nie skojarzyła,że to od tej nazwy o.O

      Usuń
    2. W sumie ja tam widziałam spirit

      Usuń
  4. żaden z nich nie jest fajny ja bym chiała zeby była jakaś nowa dziwczyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajne te odcinki i brakowało mi kogoś niepełnosprawnego w Monster High.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)