piątek, 15 marca 2013

Nowy film?

Dostałam informacje od spectry-voncerber,że być może w tym roku, oprócz SCOF i 13 Witches zobaczymy jeszcze 3 film! Angielska MH Wiki podaje,że będzie się nazywać ,,Frights, Camera, Aciton!''
Jeszcze nic nie wiadomo czy na 100% wyjdzie. Informacje są straszliwie skromne, nic o nim jeszcze nie wiadomo, niby będzie, potem wzmianka,że może nie...
Na razie jeszcze dużo nie można o tym mówić, bo może się okazać tylko plotką.
Tu screen tego wpisu:
 Co o tym sądzicie? Myślicie,że to prawda? Chcielibyście kolejny film?

(spectra-voncerber nie wybrała podpisu, zostawiła to mi, ja wybrałam ten)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że to prawda,ponieważ chciałabym kolejny film.Ciekawe kto będzie główną postacią.Jeżeli wyjdzie kolejny film to również kolejna seria lalek,jak to było w przypadku innych filmów.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam napisać:fantastyczny podpis!!!Tylko ty potrafisz takie zrobić.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała zeby teraz główną postacią była cleo bo w kazdym filmie jest jedna z straszyciułek np w filmie why do ghouls? draculaura w filmie espace from skull frankie w ghouls rule no nie zabardzo wiem kto jest a w scaris clawdeen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że właśnie w GR była Cleo, to więcej koło niej się kręci, wtedy by wszystko się zgadzało:
      Upiorna siła miłości-Draculaura
      Ucieczka ze skalnej czaszki-Frankie
      Upiorki rządzą-Cleo
      Upioryż-Clawdeen
      Może ten będzie o Lagoonie lub Ghoulii?

      Usuń
  5. zgadzam sie kolejny film ale na temar lagoony supcio ♡♥♥♥

    rekimilia water♥♥♥♥♥]]♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super nie mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)