sobota, 30 marca 2013

Monster High na gali Nick'a!

Może niektórzy słyszeli, niektórzy może nie - MH sponsorowało galę Kids Choise Awards 2013.
Ja akurat widziałam reklamy,ale o tym co pokażę w tym poście dopiero zauważyłam.
Niestety nie oglądałam, nie wiem nawet kiedy było :P
Przejdźmy do tematu. MH według Nickelodeon'a było na ,,żywo'' na ich kanale.
Fotki są bardzo śmieszne - gwiazdy są podobne do niektórych postaci.
Elizabeth Gillies jako ... Spectra?
Zdjęcie: I oto kolejna kreacja w klimatach Monster High:) Jade jako Spectra Vondergeist... lubimy czy nie?;) 

W sumie... Nawet podobne :P

Kolejna gwiazda udaje Cleo De Nile! Jest nią Victoria Justice :
Zdjęcie: KCA za pasem... a tymczasem Tori ubrała się jak Cleo de Nile:) Jak Wam się podoba?

Mi się nawet Viktoria podoba w tych pasemkach,ale strój? Nie pasuje wg mnie totalnie :(

Nick mówi,że Jerry Trainor wygląda tu jak Clawd XD :
Zdjęcie: Jerry Trainor (Spencer) też chciał się przebrać na galę Nickelodeon KCA za kogoś z Monster High... ale chyba mu nie wyszło;)

Jeśli to jest Clawd to ja jestem wilkołakiem XD
Rozbawiło mnie to - zwęglony koleś ma być podobny do brata Clawdeen? Haha :P

Tutaj strój jest prześliczny! Miranda Cosgrove jako Frankie :) Jeszcze powinni przefarbować jej włosy i dla mnie by było super! :
Zdjęcie: Ciąg dalszy przymierzania ciuchów przed galą Nickelodeon KCA:) Jak Wam się podoba Miranda w stylu Frankie Stein?:D





Co o tym sądzicie? Oglądaliście galę? Kto jest bardziej podobny do jakiego upiora?



6 komentarzy:

  1. gdybym miała wybierać byłaby to Miranda Cosgrove w
    przebraniu Frankie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Victoria Justice jest tak ubrana bo to z jednego z odcinków Victorii znaczy zwycięstwo, odcinek nazywa się "Platynowe zwycięstwo" jest ona tak ubrana bo w ty odcinku gościu który ją promuje kazał jej być zbuntowaną :P Oglądałam też odcinek iCarly , własnie z jednego jest ten screen "Spencera" :P Pozdro XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Clawd wypadł najlepiej XD
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. Elizabeth Gillies jest faktycznie podobna do Spectry :D Mnie sie najbardziej podoba Elizabeth Gillies i Victoria Justice

    OdpowiedzUsuń
  5. tak ale jerry trainor na gali byl najpierw na klipie przebrany za yeti oglądałam to dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że oglądałam! Nie mogłam przegapić tego jak jakiś gość oblewa Biebera zieoloną farbą ;D


    Przepraszam wszystkie jego wierne fanki :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)