sobota, 2 marca 2013

Cały film SCOF!

Dowiedziałam się od RoksiR14,że jest już cały film Scaris!
Wcześniej pokazywałam wam tylko 3 części, teraz już wszystko jest w jednym filmie.
Nagrał go ten sam użytkownik, na szczęście nic się nie trzęsie i można oglądać,ale widać,że było to nagrywane w nocy i światło z telewizora odbija się w kamerce i obraz nie jest dobrej jakości.
Ja jednak wolę poczekać na lepszą kopię,ponieważ na tamtej jeszcze coś widziałam,a tu? Mimo,że mam cały to w pewnych momentach jest pół białego ekranu -.-
No,ale jeśli chcielibyście obejrzeć to proszę:

Już nie mogę wytrzymać! Tak mnie nakręcają na ten film ;( Oby był jakiś film lepszej jakości,bo tak już chcę go obejrzeć! ( Nie chodzi mi nawet o wersję polską, ja tylko chcę coś widzieć :( )

A wy? Co o tym sądzicie? Obejrzycie? A może czekacie na lepszą jakość?


21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A JA ZAPRASZAM DO NIE SPAMOWANIA! NASZ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMY!!!

      Usuń
    2. Alekso... Ty po prostu boisz się, że te blogi co się reklamują to przebiją twój blog. O i loff to znaczy Lorr. PS: pomylilam sie specjalnie


      Caretta

      Usuń
    3. Od razu cię nie polubiłam, Caretto! Wtedy zagłosowałam na "nie", i w ogóle tego nie żałuję! Nie umiesz pogodzić się z porażką, ale to nie powód, by obrażać osobę, która dała ci okres próbny na tym blogu, a ty go zwyczajnie go nie wykorzystałaś! Teraz żałuj, że się nie postarałaś! Nie do pomyślenia, że okazałaś się taka podła! A tak poza tym, Aleksę może denerwować spam na blogu, i się nie dziwię! WM

      Usuń
    4. Chyba się zabiję, że miałaś ode mnie głos na '' tak''. Choć tak na serio był to głos z ''łaski''. Z resztą SPAM to zasmiecanie bloga a nie ''strach o przebicie jakiegoś innego bloga''. Ale skoro jesteś na tyle głupia, żeby pisać takie głupoty to tylko współczuć.

      Crystal

      Usuń
    5. Mogę się założyć, że to nie Carettta. Co jak co, ale ona przyznałaby się na własnym koncie, a nie z anonimowego:/

      Usuń
    6. Anonim,który udaje Carettę:
      Taaa, już się boję, nie to ,że coś, że tamte blogi są złe,ale ja sobie nie życzę spamu itp. -.- To po prostu ZAŚMIECANIE bloga,a ja nie znoszę jak ktoś śmieci -.-
      Poza tym - CO TY MOŻESZ WIEDZIEĆ CZEGO SIĘ BOJE?!?! Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj, bo nie znasz mnie na tyle dobrze by powiedzieć co i jak. Ile razy mówiłam,że podszywanie się jest najbardziej żałosną formą nie przyznania się do swojego zdania? A jak jeszcze anonim... -.- (bez urazy dla fajnych anonimów,którzy nie zachowują się TAK DZIECINNIE jak ten tu...)

      Usuń
    7. Może faktycznie... w takim razie przepraszam Carettę (jeśli to czyta) i wcześniejsze me słowa kieruje do tego pustego anonima...


      Crystal

      Usuń
  3. Nie zamierzam tego oglądać. Poczekam jak będzie w Polsce lub jak po Angielsku ale nie będzie go nagrywać ktoś >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. kto poda link do bloghsterhigh ?proszę!!!




    Minka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że tamten anonim to nie Caretta. Julka już Wam wybaczyła za tamto, a to jest po prostu jakiś dzieciak, który chce się pod nią podszyć xd A po za tym Julka już zapomniała o Carretcie i MH (przynajmniej sama tak mówiła, ale jeszcze lubi MH :p ). Więc ja nie uważam, że to ona xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten film jest zabójczy! Pamiętacie jak krążyły plotki, że Deuce zerwie z Cleo dla Rochelle ? To prawda ? Mam nadzieję, że będzie z Cleo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krążyły plotki,że będzie to w tym filmie i w książce. Pierwsze okazało się kompletną bzdurą. GFF nie czytam więc nie wiem czy tak będzie,ale raczej myślę,że to również będzie plotka bez pokrycia.

      Usuń
    2. W GFF po prostu Rochelle się w nim zakochała. Agis213

      Usuń
  8. Ale na Google.pl jest napisane ze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam aż film będzie po Polsku lub po Angielsku bo tego nie da się oglądać (jak dla mnie)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)