niedziela, 3 marca 2013

''Travels In Time'' Edycja I

Aleksa zapoczątkowała ''modę'' na konkursy, tak więc ja też postanowiłam coś zorganizować:) Przed wami ''Travels in time''.
Konkurs polega na narysowaniu jednej z postaci Monster High w wieku dziecięcym (około 7 lat). 
Zasady konkursu:
-NIE MOŻNA korzystać z gotowych rysunków Monster High (tz. nie można przerysować póz z gotowych obrazków).
-praca może zostać zrobiona w podanycn technikach:
a) niepokolorowany rysunek (sam szkic)
b) pokolorowany rysunek
c) rysunek cieniowany w skalach szarości
(rysunki mogą być robione tylko w realnym świecie, później sfotografowane albo zeskanowane)
Najlepsze prace zostaną umieszczone w zakładce ''Prace konkursowe'' i otrzymają dyplomy.
Prace wysyłacie na e-mail my-monsterhigh-lt@wp.pl do 19 marca (wtorku) do godziny 22:00. Wyniki pojawią się najpóźniej 25 marca.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania, zadawajcie je pod postem:)
Życzę wam szczęścia:)
EDIT:
 Ponieważ niektórzy pytali mnie, czy mogą zrobić w programie graficznym, pomyślałam, że w drugiej edycji (oczywiście, jeśli będziecie chcieli) zadanie konkursowe będzie takie samo, ale tym razem, będziecie mogli zrobić prace w dowolnym programie graficznym:) Jak wam się ten pomysł podoba?


~Lorraine Torres

56 komentarzy:

  1. Rysunek można narysować na kartce a potem przeskanować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli... nie rozumiem... trzeba mieć 7lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to teraz to rozumiem! :D

      Usuń
    2. I jak się naryuje to się robi jego zdjęcie? Bo w paincie chyba mi się nie uda :D

      Usuń
    3. Można zrobić zdjęcie albo zeskanować, choć osobiście jak dla mnie lepsza jest ta druga opcja:)

      Usuń
    4. Spoko :D Dobra zabieram się do pracy

      Usuń
  3. Nie mam skanera :C Będę musiała zrobić zdjęcie i wysłać :C

    OdpowiedzUsuń
  4. A Lorr, czy możesz zrobić zakładkę - ,,zwycięscy konkursów'' i tam wpisać wszystkich wygranych z wszystkich konkursów? Byłabym wdzięczna, bo jak wiesz ja nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już widzę że tam jest :P Ale brakuje jeszcze ten konkurs świąteczny (moja upiorna postać) ;) Dobra, zabieram się do rysowania, spróbuję jak najlepiej sfotografować żeby było widać.

      Usuń
  5. Mam pytanie czymogę zrobić postać która wygląda na 10 lat ?

    OdpowiedzUsuń
  6. A mogę narysować 2 postacie obok siebie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lorr, czy dodasz mi jeszcze raz swojego gmaila? Bo ja nie mam takiej normalnej poczty (tylko gmaila) i bym tam wysłała, bo ja nie mam jak :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty Alekso możesz z gmaila przesłać na pocztę WP . Przynajmniej tak mi się wydaje , bo ja przecież do cb Alekso słałam z WP na Gmaila . Pamiętasz :) ?

      Usuń
    2. Ale mi właśnie nie wyświetla. No spróbuję,ale nie mam pewności. Już wysyłam...

      Usuń
    3. Nie mogę! :C Może po prostu wstawię na google + to chyba nie działa w dwie strony Zosia :C
      Lorr tu link:
      https://plus.google.com/112854773246420974813/posts?tab=XX
      (jeśli link nie działa proszę pisz Lorr)
      Wszystko podisane co i jak ;)

      Usuń
    4. No i się udało! Oblejmy to Piccolo! Aaaaa tam, nie, zaszalejmy! Oblejmy to kakałkiem♥

      Usuń
    5. Kakałko *o* Jakbyś Lorr mojego FB widziała XDDD

      Usuń
  8. Czy rysunek może być narysowany i pokolorowany na komputerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, musi być zrobiony w realnym świecie, a później zeskanowany albo sfotografowany.

      Usuń
    2. W takim razie proponowałabym to uściślić w samym poście, bo to co jest teraz jest mocno niejasne. Naszkicować rysunek można też na komputerze.

      Usuń
  9. a można zrobić że np. Clawdeen ma 7 lat czy trzeba narysować żeby wyglądało że to rysowało 7 letnie dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy można rysować w paincie ? Oczywiście bez Basy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, musi to być rysunek w realnym świecie, który później ma być sfotografowany lub zeskanowany.

      Usuń
    2. ok, dzięki ♥

      Usuń
  11. Można zrobić w gimpie?

    Emilia Baggins wcześniej KlaudiaDash

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, praca musi zostać zrobiona w realnym świecie. Może w następnej edycji będzie graficznie.

      Usuń
  12. a do ilu lat ma byc postac czyli od ilu do max. wieku

    OdpowiedzUsuń
  13. A można zrobić od 2 lat? Bo ja już miałam taki słodki pomysł i nie chcę z niego rezygnować :/

    OdpowiedzUsuń
  14. czy mogę narysować swoją postać?

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy można dodać w komentarzu ?
    Jeśli tak to dodam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy można dodać w komentarzu ?

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy można dodać w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  18. a czy można dodać w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  19. A czy można dodać w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  20. Lorraine Torres :
    Gdybym wysłała prace dzień po terminie to była by zaliczona ?

    OdpowiedzUsuń
  21. A gdybym wysłała Tobie dwie prace z tą samą postacią ?
    Wybrała byś taką prace za która jest dla ciebie lepsza .
    Czy pomysł Ci się podoba ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... ok, niech będzie, ale w takim razie masz czas do 20 marca równo do 22:00. Prześlesz później - praca już nie przejdzie.

      Usuń
  22. mogę zrobić tak jak emilka 2402 tylko do 19 22:00?

    OdpowiedzUsuń
  23. Droga Lorraine chciała bym podać propozycję pewnego konkursu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)