poniedziałek, 25 marca 2013

Wyniki konkursu Panini

Zamieszczono dzisiaj wyniki konkursu Panini. Oto one:
Osoby, które otrzymają nagrodą w postaci LALKI Z SERII MONSTER HIGH ™ UPIORNE HALOWEEN:
1
Adamczyk
Kinga
Bielawa
2
Bar
Aleksandra
Łańcut
3
Bartoń
Joanna
Kraków
4
Becht
Oliwia
Konstantynów
5
Beck
Martyna
Wojcieszów
6
Cuch
Dominika
Radzyń Podlaski
7
Cyman
Nikola
Tczew
8
Czabak
Julia
Nysa
9
Czachor
Diana Wiktoria
Białystok
10
Da-Via
Paulina
Żory
11
Dziedzic
Aleksandra
Barczewo
12
Górkiewicz
Wiktoria
Sulechów
13
Górny
Natalia
Buczkowice
14
Jażdżewska
Weronika
Bydgoszcz
15
Juszczak
Karolina
Łódz
16
Kamińska
Oliwia
Płock
17
Kasińska
Sara
Grębocin
18
Koim
Natalia
Gliwice
19
Kozieł
Dominika
Gliwice
20
Kozioł
Gabriela
Tomice
21
Kożuch
Magdalena
Andrychów
22
Krzeszelak
Julia
Warszawa
23
Kucybała
Nadia
Będzin
24
Legenza
Dagmara
Przasnysz
25
Lick
Nicole
Poznań
26
Marcol
Angelika
Jastrzębie
27
Mielewczyk
Wiktoria
Stara Kiszewa
28
Mikiewicz
Martyna
Prusice
29
Nawrot
Roksana
Kazimierza Wielka
30
Pandowska
Oliwia
Bielawa
31
Pastuszek
Julia
Warszawa
32
Pawlak
Martyna
Sobótka
33
Pisula
Kornelia
Tychy
34
Prokopowicz
Justyna
Tarnów
35
Prukop
Nikola
Koszalin
36
Stanek
Oliwia
Sianów
37
Szczepaniak
Weronika
Jastrzębie
38
Szczypłowska
Zuzia
Koluszki
39
Sztangret
Zuzanna
Tychy
40
Trzosowska
Martyna
Niekanin
41
Tuszewska
Amelia
Nowy Krępiec
42
Wala
Ewelina
Stare Pole
43
Wojtaś
Julia
Chełmża
44
Woznica
Oliwia
Wronki
45
Żak
Julia
Bełchatów
46
Żal
Oliwia
Staszów
47
Zaremba
Klaudia
Człuchów
48
Zaryska
Zuzanna
Warszawa
49
Zielińska
Nina
Gąbin
50
Zielńska
Aleksandra
Ostrowiec Św.
Osoby, które otrzymają nagrodą w postaci ZESTAWU UCZNIA MONSTER HIGH™ ORAZ JEGO UKOCHANEGO ZWIERZAKA:
1
Andrzejewska
Oliwia
Koluszki
2
Baran
Julia
Rzeszów
3
Bartkowiak
Lidia
Poznań
4
Beliczyńska
Kinga
Wieliczka
5
Białas
Julia
Siemianowice Śl.
6
Błaszczyk
Klaudia
Włocławek
7
Bujak
Amelia
Św. Katarzyna
8
Charytoniuk
Adrianna
Oleśnica
9
Chwołka
Ida
Wrocław
10
Dąbkiewicz
Natasza
Ostrów Wlk.
11
Dekarska
Klaudia
Iława
12
Demir
Vanessa
Chorzów
13
Dobiecka
Oliwia
Puławy
14
Drzazgowska
Aleksandra
Nowy Dwór Maz
15
Duś
Paula
Dąbrowa Górnicza
16
Dybek
Emilia
Bytom
17
Gałka
Liwia
Wałbrzych
18
Gapska
Zuzanna
Poznań
19
Gębicka
Marcelina
Stargard Szcz.
20
Golasińska
Aleksandra
Jawor
21
Górska
Agnieszka
Gdańsk
22
Grala
Jagoda
Oborniki
23
Gromala
Erwina
Ustronie Dolne
24
Hoque
Jesmina
Łódz
25
Jaczyńska
Karolina
Lębork
26
Jakubowska
Julia
Gdańsk
27
Janik
Ola
Łódz
28
Jankowska
Nina
Inowrocław
29
Jędrzejewska
Oliwia
Jasło
30
Jonień
Nicole
Poznań
31
Kamieńska
Oliwia
Warszawa
32
Kimla
Sonia
Katowice
33
Kominek
Joanna
Wodzisław Śl.
34
Kominek
Daria
Wodzisław Śl.
35
Konieczna-Marjan
Kamila
Pieszyce
36
Konisiewicz
Maja
Warszawa
37
Konopka
Nikola
Gdynia
38
Kowalska
Lena
Łódż
39
Krauze
Klaudia
Żyrardów
40
Krawczyk
Roksana
Wrocław
41
Królik
Marta
Radom
42
Krukowska
Klaudyna
Piła
43
Krzemińska
Kinga
Ćwiklin
44
Kwiatkowska
Anna
Milanówek
45
Kwiatkowska
Weronika
Zielona Góra
46
Lankiewicz
Bianka
Radom
47
Łapuszyńska
Weronika
Zgorzelec
48
Lewandowska
Martyna
Koluszki
49
Lubińska
Joanna
Braniewo
50
Ludkowska
Martyna
Gdańsk
51
Maciejewska
Lena
Słubice
52
Mąkosa
Agata
Radom
53
Małek
Maja
Warszawa
54
Matyjaszczuk
Marcin
Wałbrzych
55
Michniewicz
Julia
Wiązów
56
Mironiuk
Dilara Maja
Jawor
57
Morga
Zuzanna
Mysłowice
58
Mroczkowska
Amelia
Włocławek
59
Nowak
Martyna
Sopot
60
Obleszczuk
Aleksandra
Bolesławiec
61
Oksiuta
Amelia
Olsztyn
62
Okuń
Renata
Warszawa
63
Pawłów
Agata
Namysłów
64
Pazik
Agnieszka
Gaworowo
65
Pazio
Paulina
Tomaszów Maz.
66
Piasek
Julia
Wrocław
67
Piątek
Anita
Radom
68
Piotrowska
Amelia
Pisz
69
Pogoda
Lena
Mysłowice
70
Poznań
Amelia
Bydgoszcz
71
Pychner
Natalia
Białystok
72
Pyka
Julia
Świdnica
73
Raczyńska
Grażyna
Malbork
74
Radziewicz
Oliwia
Suwałki
75
Rakoczy
Kamila
Kazimierza Wielka
76
Rauhut
Natalia
Rogozno Wlkp
77
Respondek
Wiktoria
Ruda Śl.
78
Rogowska
Julia
Oława
79
Romaniuk
Paulina
Warszawa
80
Sławińska
Dominika
Rzeszów
81
Słowińska
Katarzyna
Myślibórz
82
Świerczewska
Zuzanna
Maków Maz
83
Szczygielska
Daria
Białystok
84
Szostek
Klaudia
Goświnowice
85
Szulc
Klaudia
Turek
86
Szuturma
Ola
Oława
87
Szymanowicz
Natalia
Białystok
88
Tota
Maja
Tychy
89
Walicka
Wiktoria
Garwolin
90
Wieczorek
Agnieszka
Sieredz
91
Wielińska
Emilka
Żyrardów
92
Wizowska
Amelia
Kostrzyń N.Odrą
93
Wojciechowska
Martynka
Poznań
94
Woronowska
Nikola
Głogów
95
Wozniak
Paula
Bydgoszcz
96
Wyrostek
Ewelina
Chełm
97
Zając
Iwona
Piaseczno
98
Żak
Aleksandra
Niemodlin
99
Zawadzka
Sandra
Nowy Staw
100
Zieciowska
Nadia
Kraków
Udało wam się wygrać?


~Lorraine Torres

25 komentarzy:

  1. Tak!!!!!!!!!!!!!!!

    Kellsy Tiger

    OdpowiedzUsuń
  2. Foch nie wygrałam


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  3. TAAAAAAAAK <3 żałuje że nie wygrałam lalki, miała być moją pierwszą, ale za to upiorny zestaw jest mój! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem otoczona ludźmi których nie znam O.O Dziewczyna z mojego miasta wygrała,a ja nawet o jej istnieniu nie wiem! O.O To się nazywa być samą w tłumie ludzi o.O Oczywiście gratki i pozdro dla niej ;P Może się znamy - ale raczej nic mi nie mówi ani imię,ani nazwisko :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiego miasta jesteś ?
      Kellsy Tiger

      Usuń
    2. To niestety moja słodka tajemnica :)

      Usuń
    3. HueHue... Zostało mi już tylko 150 miast :D
      Jakoś Cię znajde :P

      Usuń
    4. praktycznie to nie niektóre miasta się powtarzają **)
      Kellsy Tiger

      Usuń
    5. O.O Mieszkam w jednym mieście z dzieciobójczynią O.O Ratuuuunku... Ja już nigdy na tą ulicę nie przyjdę (wymienioną,w faktach gadali) O.o

      Usuń
  5. Alekso jest zapowiedź ubieranki cleo scaris ale lagoona jest z nia na tle i jakiś koń a włściwie to kiedy będzie ta gra lagoona scaris? no bo daja zapowiedz a nie dodali lagoony scaris (troche to dziwne?) ja chcesz do dodaj :) ale nie musisz:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie staranie, takie złości, takie... wypociny !!! I co - i nic !!!!! Moje koleżanki też nie wygrały :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleksa piona! Odemnie też jakaś wygrała, a nawet jej nie znam O.o
    A tak wgl to zauważyłyście, że Paulina DaVia wygrała drugi konkurs MH i jeden u Was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, chwila... to ona u nas wygrała?! A ja k***a nic o tym nie wiem? Archiwum muszę przeszukać.

      Usuń
    2. Aaaa, już wiem, dlaczego wygrała. Na tej planecie dobre 16 latek chodzi:D

      Usuń
    3. Droga Lorraine wiem że wygrałam drugi konkurs MH a mam 12 lat ( no dobra rocznikowo 13).
      Kellsy Tiger - Paulina Da-Via

      Usuń
    4. No to w takim razie mogłam się pomylić - tekstowo mnie okłamało:D

      Usuń
  8. odemnie wygrała taka dziewczyna nie dal ze ma takie samo imię to jeszcze w moim mieście a ja jej nie znam jezu drogi...


    to ja slodziutka kejsi nie mogę się zalagowc więc piszę z anonima

    OdpowiedzUsuń
  9. Muvhahahahaha. A ode mnie z miasta nikt nie wygrał xD

    Kimi

    OdpowiedzUsuń
  10. A moje. Iasto jest takie ogromne że niema szans zebym wiedziała kto to jest :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha moja córa wygrała Frankie Halloweenową ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW , UDAŁO MI SIE JESTEM OLA JANIK Z ŁODZI,WYGRAŁAM UPIORNY ZESTAW :)A CZY KTOS WIE CO WCHODZI W SKŁAD TEGO ZESTAWU ???

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem z kąd masz te wyniki??

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite.. dwa lata po konkursie, a ja dopiero widze wyniki xD Jestem tu B) pozdrawiam ludzi z Gdańska ! =3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)