sobota, 30 marca 2013

Wyniki konkursu ,,Moja Upiorna Postać 2''

Witajcie!
Mam dla was obiecane wyniki mojego konkursu!
Bardzo podobały mi się wasze prace i bardzo ciężko było wybrać tylko 3 dlatego mam też dużo wyróżnień.
Dużo prac niestety była wykonana nieprawidłowo i aż żal było mi je omijać :( Niektórzy zdążyli się poprawić,niektórzy nie. Dobra... Nie zanudzam :) Na wasze szczęście zdążyłam się wyrobić ze zrobieniem postaci i dostaniecie je razem z dyplomami :D

Pierwsze miejsce zajęła Spectra-Voncerber!!!:

Jej postać to Clowny Cyrcle. Bardzo spodobał mi się jej opis. Była bardzo pomysłowa i bardzo ciekawa.
Nagrodą również była wykonana przeze mnie postać oraz BIO:


Następne miejsce należy się Sandy Black!:

Jej postać to Harriett Mettall. Równie ciekawa i pomysłowa postać. Świetne towarzystwo dla Robbecy i Frankie :)

3 i ostatnie miejsce zdobyła Natalia ♥!:

 Jej postać ma na imię Anne... A zresztą... Sami zobaczcie! :D :

Tak, to były wszystkie postacie oraz miejsca. Nie smućcie się! Mam jeszcze dla was parę wyróżnień!:




 Wiele osób straciło szansę nawet na wyróżnienie, bo nie napisały co ma być na dyplomie :(
Niektórzy jeszcze przysyłali mi już gotowe postacie z BIO,a ja prosiłam TYLKO o opis. No cóż, widać jak mnie słuchacie :P Nie mam wam tego za złe - pewnie zobaczyliście ogłoszenie i z rozpędu zrobiliście ;)

Tak więc wilczaście gratuluję zwycięzcą,a innym, którym się nie poszczęściło - powodzenia w następnym konkursie ;D To nie pierwszy i nie ostatni taki konkurs!


23 komentarze:

  1. Tak wiem - wyniki miały być wieczorem,ale być może kuzyn przyjedzie wieczorem,a trochę głupio siedzieć na kompie kiedy ma się gości :/ Cóż - wasze szczęście :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, no cóż. Nie starałam się za bardzo bo wiedziałam że nie wygram. Bo inni czytelnicy są bardzo utalentowani :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ale szkoda że nie zdobyłam nawet wyróżnienia... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki obrazek z podpisem *.*Króliczku jesteś w środku z czekolady? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś to daj się zjeść ok? : D

      Usuń
    2. A spadaj! To jest mój królik ;D

      Usuń
    3. Nie prawda ;D Zabiorę ci go . Buhahah ;D

      Usuń
    4. Nie zdążysz bo go zjem ;D

      Usuń
    5. Nie mamy się o co kłócić bo i tak wiadomo że już go zjadłam ;D

      Usuń
    6. Ale ja już go zjadłam ; D

      Usuń
  5. Ja zapomniałam napisać co ma być na dyplomie :p Ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja zapomniałam co ma byx na dyplomie no cóż ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 miejsce, zostałam stałą zwyciężczynią w konkursach na tym blogu. huehue skromna jestem. no wieeeem. Aleksiu dawaj kolejny równie ciekawy konkursik. xd gratuluje wszystkim zwycięzcom noi sobie. xd

    OdpowiedzUsuń
  8. a zapomniałam wielki le to wilkie gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie, świetnie Ci wyszła :) I gratuluje dla pozostałych!

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja też wykorzystałam ten obrazek (tło twoejgo podpisu, te jajka)do mojej karki świątecznej z mojego bloga (okiemspectry.blogspot.com):D
    Super blog, gratuluję wszystkim uczestnikom i zwycięscom!

    OdpowiedzUsuń
  11. nnnnnniiiiiiiieeeeee a tak się starałam

    napisała Rekimilia water:'-C:'-C:'-C:'-C:'-C

    OdpowiedzUsuń
  12. JUPI. udało mi się wygrać w końcu a myslałam że wyróżnienia nie dostane idealnie narysowane a te kucyki i leginsy tak samo sobie wyobrażałam. gratuluje I, II, III, miejscom i wyróżnieniom. dziękuje za pozytywne rozpatrzenie mojej pracy Aleksie

    cerberkaV(niezalogowana spectra-voncerber)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, dziękuję, dziękuję... 100x, za chociaż to wyróżnienie. W poprzedniej edycji też brałam udział, ale nic nie zdobyłam, a teraz mam chociaż wyróżnienie :) Idę w dobrym kierunku, może w następnej edycji zmieszczę się na podium... Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TinkaXXS

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)