środa, 13 marca 2013

Omówienie lalek: Cleo i Lagoona ,,Scaris'' + wyniki ,,Co to jest?''

Witajcie, znalazłam przed chwilą nowe omówienie lalek.
 Tak jak w temacie są to lalki Cleo i Lagoony. Nie przedłużając oto filmik :) :


Podobają wam się? Która lalka z tego dwupaku jest według was lepsza? Dlaczego?

__________________________________________________________________________
Może przejdźmy teraz do wyników mojego minikonkursu. Zwycięstwo należy do spectra-voncerber!
 Wielu z was robiło istotny błąd - podawało 2 odpowiedzi, przecież np. na sprawdzianie zaznaczyłabym 2 odpowiedzi na pewno by mi tego nie uznali :(
Tu dyplom dla spectry-voncerber :
Już wysyłam ci wiadomość na gmaila :) Niedługo zamienię podpis ;)

17 komentarzy:

  1. Weszłam o 14:48 a potem o 14:50 , niespodzianka xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne omówienie,a lalki mi się nie podobają.Gratuluję spectrze-voncerber!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  3. cleo ladniesza

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni!
    A lalki są naprawdę, ale dwupaki jakoś do mnie nie przemawiają. Jedyny, którzy zamierzam kupić, to ten z Abbey i Rossem. Gdyby były sprzedawane oddzielne, to może skusiłabym się na Cleo. Lagoona nie jest najgorsza, ale jej lalki w większości mi się nie podobają, jedyna, która naprawdę złapała mnie za serce to ta z serii Basic. Reszta niezbyt...

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Alekso.De.Nile0707 chciała bym dołączyć do załogi waszego bloga mam wiele najświeższych wiadomości .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tą prośbę powinnaś skierować do Lorraine ;) Na razie Lorr ustaliła,że będziemy tylko we dwie :( Może innym razem :c

      Usuń
    2. I tak będzie, póki nowinek nie będzie za dużo będziemy we dwie.

      Usuń
  6. Aleksa mam problem, nie mogę włączyć mojego profilu na gmailu i w ogóle nic się nie da oprócz zalogowania czy mogłabyś wysłać tą wiadomość którą mi wysłałaś na maila mojego brata???

    adres kuba.p123@wp.pl

    plosse*0*

    OdpowiedzUsuń
  7. a więc WE HAVE A PROBLEM!!!

    a była to jakaś ważna wiadomość?
    możesz napisać o co chodzi?
    czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagroda za rozwiązanie zagadki :/ List gratulacyjny + 3 czy 4 nie pamiętam wersje podpisu - ty wybierasz.

      Usuń
    2. wybierz sama ;)(i ta nie chce żeby ci się nie podobało)

      Usuń
  8. a poza tym mam newsiki tutaj link
    do wiki MH angielskiej
    http://monsterhigh.wikia.com/wiki/Frights,_Camera,_Action!

    Jest to jakiś nowy film nazywa się Frights, Camera, Action! Jest prawdopodobnie związane z jakimś potwornym filmem które nagrały upiorki albo w którym wystepują. Być może film promować będzie "catty noir" jest to najpewniej jakaś nowa postać która jest aktorką. ale nie możliwe że będzie następna kotołaczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh... ci reklamowicze!!!!


      Agnesiak010

      Usuń
  10. http://allegro.pl/monster-high-lagoona-blue-i-cleo-de-nile-scaris-i3099585909.html na allegro jest dużo już tego 2 packu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)