niedziela, 30 czerwca 2013

Wyniki konkursu One Monster Or Another ^.^

Pewnie niektórzy z was czekali na te wyniki. Jakiś czytelnik, wczoraj się o nie dopominał :P
Nie będę długo pisać i przejdę od razu do wyników:



 Ta praca powaliła mnie na kolana. Nie wiem co mam o niej powiedzieć. Po prostu praca jest piękna, bardzo piękna :*

 

 Tym razem 2 miejsce zdobywa praca rysowana. Wszystko ładnie zrobione, nie mam się do czego przyczepić.


 Kolejna śliczna praca. Muszę niestety zwrócić uwagę na trochę za chudą w pewnym miejscu twarz Holty. Poza tym nie mam żadnych uwag, praca świetna i gratuluję ^.^

Przyznałam też 2 wyróżnienia:

 

 Praca ma w sobie ,,to coś'', jest ładna. Niestety muszę się przyczepić do nóg  Gilayly. Wyglądają tak, jakby siedziała ona na niewidzialnym krześle. Poza tym, wszystko ok.



Niestety coś jest nie tak. Nie mogę przekleić tej pracy :( No trudno. Daję więc link. Praca jest całkiem ładna. Są jakieś niedociągnięcia,ale jest ok :) 

To by było na tyle. Prac dostałam bardzo mało,ale niektórzy się postarali i za to im dziękuję oraz gratuluję ;*


41 komentarzy:

  1. nie odtwarza mi sie praca lorraine i violetty :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widać niektórych prac. Na przyszłość: Nie dodawaj linków prac z załączników, nikt inny oprócz osoby zalogowanej na twoje konto nie może jej zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyświetla się praca Lorr, Wioletty i Emily Mc Crazy

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu wygrywają tylko dziewczyny z bloga.A 3 miejsce kto inny zajął bo nie ma więcej redaktorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę cię. Porównaj wszystkie prace -.-''. To czyli po twojemu - kto miał zająć pierwsze miejsca? Poziom był dość niski, mało prac było. Oprócz tych co tu są były chyba jeszcze tylko 2.

      Usuń
    2. Kur*a mam cię już naprawdę dosyć, co za zakompleksiony anonim!
      Myślisz, że jak przyjdziesz tu i będziesz nas obrażał (tak, to jest obrażanie)
      to się dowartościujesz?! NIE!

      Usuń
    3. Przynajmniej nie jestem chamski.Tak bo ty bluzgiem pokazałaś swoją chamskość

      Usuń
    4. No wiesz, nie ja przyszłam tu się wyżywać na redaktorkach. -.-"

      Usuń
  5. Dlaczego Lorrik zawsze mnie pobije?!!! God why?! :'((

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa pierwsze miejsce zgarnęły adminki, ale ok ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och co za tragedia.. ^.^
      Na prawdę nie mam już słów do waszej zazdrości. Nic dziwnego, jeśli
      było mało prac! Jeśli All miałaby dać jakieś gó*no na 1. miejsce to byłoby to NIESPAWIEDLIWE i wtedy byście się o to czepiali. Więc- wyjdźcie stąd z tą swoją zazdrością... -.-"

      Usuń
  7. Drogie redaktorki , trochę nie dajecie szans fanom może byście sobie same zrobiły konkurs
    albo byście zrobiły tak że np. 1 miejsce fanka i np. Lorraine Torres
    2 miejsce : fanka i np. Violetta. Jednym słowem dajcie szanse innym.
    Mam jeszcze jedną uwagę co do konkursów z paintem byście pomyślały że np. paint Windowsa XP ma trochę mniej funkcji niż paint Windowsa 7!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię jeszcze dwie prace konkursowe, a potem:
      ,,Dargor's destiny was finally clear
      His death was only physical''
      ...
      ,,In your last cry
      I died
      For your new smile
      I'll face hell''

      Skończyło się już:
      ,,Dark reign of terror
      Evil reborn''

      A to, że niektórzy mają inną wersję Painta to nie moja wina.

      Usuń
    2. To naprawdę nie moja wina, że All tak wybrała, to nie moja wina, że doszło ledwo 10 prac (coś koło tego nie?) i to naprawdę nie moja wina, że tak nie możecie przeboleć tego, że wygrywamy w konkursach. Najprawdopodobniej wgl. nie brałaś w tym udziału i inni też nie, najpierw milion komów typu "zg się", a potem Ola mi się żali xD że nikt nie wysyła prac, to ciekawe z czego TY miałabyś wybierać, jeśli byłyby same bazgroły i może 3 dobre prace?! All- możesz dać wszystkie prace na jakimś banerze? To wtedy sami zobaczycie czy słusznie oceniła!!!!

      Usuń
    3. 10? Marzenie... 3 miejsca + 2 wyróżnienia + 2 pozostałe prace = 7 ^.^

      Usuń
    4. Oj, wiesz, ja zawsze zaokrąglam. ^.^

      Usuń
  8. Lor mam problem bo nie może mi się wyświetlić cały nagłówek. Wyskakuje mi tylko połowa. Wiele razy odświeżałam stronę i kompa. Jeśli byś miała czas to byś to naprawiła?


    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niedawno też tak miałam na Mozilli. Weszłam na Google Chrome i tam było wszystko dobrze. To są problemy techniczne Bloggera, nic na nie nie mogę poradzić. Możesz używać innej przeglądarki, wchodząc na tego bloga.

      Usuń
    2. Spoko ;) Już jest ok


      agis213

      Usuń
  9. Dzięki wielkie!!! Lorr za każdym konkursem twoje prace są coraz lepsze*0* Jak ty to robisz?0.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy ty masz gimpa skoro robisz takie arcydzieła. Musisz wkładać dużo trudu i serca (jeśli masz serce xD) ja gimpa używam od jakichś 2 miesięcy i umiem to co widzisz. Ten program jest dla mnie zbyt skomplikowany:/

      Usuń
    2. Dokładnie to od 5 listopada 2010 roku. Z tym trudem to szczerze wątpię, tak się ''wprawiłam'' w robienie grafiki, że jest to dla mnie dziecinnie proste.

      Usuń
    3. chyba se żarty robisz0.o Ja tak nigdy nie będę mogła robić. Najpierw trzeba mi wytłumaczyć o co chodzi z 14 narzędziami xD

      Usuń
    4. Weź przestań, nie trzeba się posługiwać wszystkimi narzędziami, ja najczęściej posługuję się tylko dwoma.

      Usuń
    5. Niech zgadnę znaczenie odręcznego kształtu i pędzelek? Też głównie tego używam

      Usuń
  10. A no i miałam ci zaproponować aby następnym konkursem po MUP3 był długo zapowiadany Create-a-monster, mówiłaś, że nie masz czasu aby go zrobić a niedawno pisałaś ze masz dużo czasu:) wiec jak będzie?

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW Lorr twoja praca jest wampstyczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prace! Nie dziwię się, że Lorr i Vii wygrały, bo ich prace są wampistyczne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Okey,okey. Będę dobrym ludziem (Nie obraźcie się Lorr i Vii! :C) - następny konkurs będzie TYLKO dla czytelników. Może być? C-A-M będzie dla was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbujcie mi na niego 3-5 prac wysłać, to się pogniewam ^-^

      Usuń
  14. Ludzie, błagam, nie dziwcie się, że redaktorki zajmują wysokie miejsca, po prostu mają talent i wykorzystują bardziej zaawansowane techniki.
    Lorr Twoja praca jest zabójcza! Operetta w Ghouls Rule to był strzał w dziesiątkę!!!!!! Jest przepiękna!!!!!
    Vii, Jinafire wyszła Ci bosssko! Śliczna sukienka!
    Bardzo podoba mi się też praca Emily. Gilayla wcale nie wygląda jakby na czymś siedziała, po prostu jej zwiewa sukienkę!

    Niezalogowana OlkaMH

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)