poniedziałek, 3 czerwca 2013

5 pack Dance Class już zapakowany!

Tak jak w temacie. 5 pack lalek DC niedługo trafi do sprzedaży!
Lalki już są zapakowane i gotowe do 'podboju świata' :) :
http://1.bp.blogspot.com/-UB2yUF4D2uk/UayfGwJAowI/AAAAAAAAH0s/rEw15XvjwMo/s1600/tumblr_mntkblEapb1rosg0bo1_500.jpg 
Ja niestety nie skuszę się na ten zestaw. Mam niestety już Rochelle i Operettę. Poza tym - 5 pack. Wyjdzie na pewno drogo :/ Lalki DC niezbyt mi się podobają. Jedyna lalka, którą z miejsca bym chciała jest Howleen,a tutaj niestety jej brak,reszta lalek nie robi na mnie aż tak dużego wrażenia jak ona.

Czekacie na ten zestaw? Kupicie? Podoba się wam? Macie już jakąś lalkę DC z tych tu?

44 komentarze:

  1. Rochelle jest jakaś dziwna... :(
    Na promocyjnym była nawet ładna, ale tutaj? Te cienie i usta! Fuu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde -,- Jeśli jedna lalka wynosi ok. 100 to 100 x 5 = 500 :c Jestem pewna, że rodzice w ŻYCIU by mi nie pozwolili :c Jakbym je dostała .. Ahh : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw całkiem spoko, jednak mimo wszystko nie jestem przekonana co do jego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczyłam na to, że uda mi się zdobyć Rochelle, a tu guzik ;/ nie kupię tego 5 packu. Odpuszczę ją sobie... WM

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięciopak nie zachwyca ;/ jedyny powód jak mogłam mieć by do kupić to Rochelle, ale wyszła, już delikatnie mówiąc.. okropnie. Spódniczka jest za długa, bluzka nie wygląda za ciekawie a te cienie to katastrofa ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz Rochalle?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam howleen jest super tata z niemiec mi przywiozl

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że wszyscy nie chcę go mieć a ja właśnie na niego czekałam :D !

    Moja MH lista na gwiazdkę :
    +5 pack skull shores
    +5 pack dane class
    +Deuece Scaris , chyba że go szybciej zdobędę

    OdpowiedzUsuń
  9. Rochcia akurat brzydko tu wyszła :/ Ma brzydkie usta sukienka za długa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam, ale nie kupię, ponieważ mam już Rochelle, Robeccę i Operettę :/ Mażę, aby miec Gilla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, pewnie Gill za jakiś czas będzie oddzielnie na allegro^^ kiedy wyszedł duece z cleo też za jakiś czas pojawiły się oferty proponującego tylko jedną lalę.

      Usuń
  11. ja chyba nie kupię ale kupiłam dzisjaj gazete tą z jinafire na okładcce clawdeen :) pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  12. i mam jeszcze jedno pytanie Gill ma torbę `-`;O pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem Rochelle wyszła lepiej fanu który ją wykonał (kiedyś było to na waszej stronie):D

    OdpowiedzUsuń
  14. Umm... Mam Rochelle, Operettę i Rebbecce z serii Basic, więc chyba sobie odpuszczę. Głównie ze względu na cenę. Moimi faworytami w tej chwili są Clawd i Duece, ewentualnie zestaw zrób to sam gargulec-wampir. 5-pack prezentuje się jednak ciekawie, przy czym dla mnie najładniej wyszła Operetta. Podobają mi się też Rochelle, a jednak te intensuwne cienie mnie odpychają. A u Rebecci też usta są takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1oXwU9UUSWA omówienie Draculaury, Clawdeen i Frankie 13 życzeń :D

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Nx7GhgMGGro omówienie Clawdeen, Abbey i Venus Music Festival :D


    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  16. wg mnie sie spoznili z tym 5-packiem. Dlaczego? bo po pierwsze: wiekszosc juz kupila chocby jedna lalke z tej serii, wiec nie bedzie kupowac 5-packu. W sumie jestem zawiedziona, ze dopiero teraz wydali rochelle, bo zeby ja miec, tzreba kupic 4 inne lalki. ja osobiscie mam lagoone z tej serii, i musze ja bardzo pochwalic. Podoba mi sie tez Robecca, nie wiem czemu, ma to "coś". Mimo to nie planuje zakupu, aczkolwiek moze sie skusze. mam robecce basic i jestem z niej megazadowolona, zreszta jak z reszty moich laluni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam już wszystkie te lalki w serii basic (oprócz Gilla). Ja akurat z DC mam tylko Howleen, ale jakoś mnie nie zachęca ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ile ty masz tych lalek????


      agis213

      Usuń
    2. Już... około osiemnastu. (18)

      Usuń
    3. Woooowww


      agis213

      Usuń
    4. Gil'a nie ma w serii Basic. Jest tylko SS i DC.
      Kizia Mizia.

      Usuń
    5. No mówiłam :D "Mam już te wszystkie lalki w serii basic (OPRÓCZ GILLA)

      Usuń
  18. Rochelle jest najlepsza. Szkoda, że jest tylko w 5-packu.

    Saw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Skoro np. Lagoonę sprzedawali oddzielnie, to czemu jej nie mogą? Bezsensu. Poza tym mam wrażenie, że takie duże zestawy są nieco nieopłacalne. Jednemu spodobają się Rochelle i Rebbeca, drugiego Lagoona i Gill, a reszta będzie dla niego nieładna. I dlaczego ma kupić wielki zestaw, z czego trzy lalki w ogóle mu się nie spodobaja, wydać pieniądze... Dwupaki bardziej się sprawdzają.

      Usuń
  19. Lor tak z ciekawości ile masz lalek Monster High?


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w sprawie EAH (ever after high) te zamki na klucze są z ever after high (to tak jakbyś nie wiedziala. Cupid z uczniami się żegnała ;(.) ////////////////teraz chodzi mi o mh czy wiesz może czy jest trzecia częsć książki mh tej dla dzieci plisssssssssssss jeśli tak to jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przyjaciółek na zabój"? Tak, bo na jej końcu pisze Ciąg dalszy nastąpi...

      Usuń
  21. Ja mam Howleen DC,Tata mi z USA przywiózł. A z uzbieranych pieniędzy na Dzień Dziecka kupiłam sobie Spectrę PD.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam Howleen trudno ja było zdobyć

    Wilken

    PS: piszę z innego konta

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli ktoś jest fanem nowej serii EAH to starsue wczoraj na koncie z fb dodała zapowiedź ubieranki Apple White ;)
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już została dodana i♥Applejack

      Usuń
  24. Jest już ubieranka z EAH http://www.starsue.net/game/Apple_White_Dress_Up.html - totalna porażka
    ~applejack123

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak patrząc trochę krytyczne na zestaw, zwróćcie uwagę na torebki. MH zawsze miało fajne torebki, pasujące do bohaterek i bohaterów. Frankie z jakimś motywem elektrycznym, Rochelle z jakimś pełnym ornamentów wzrorem jak na paryżankę przystało, Rebbeca z mechanizmami, i tak dalej, i tak dalej. Każda w innym kształcie, oryginalna. Tutaj wszystkie torebki sa do siebie podobne... Dla mnie minus.
    Ale na Operettę to bym się chyba skusiła, na cały zestaw mnie niestety nie stać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałam ten 5-pack ale mam już z tej serii Operette i Blue :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)