sobota, 1 czerwca 2013

Kolejna porcja zdjęć Music Festival!

Nie ukrywam, że to jedna z najlepszych serii lalek MH. (dla mnie) Na blogster są nowe zdjęcia całej trójki. *o*
Wszystkie są CUDNE! Nawet Clawdeen mi się spodobała, bardziej niż na promocyjnym zdjęciu. Ma śliczne, ciemne włosy i ładny makijaż.
Do Abbey pasuje styl hippie i nie wiem, czy na nią się też nie skuszę... :-) W dodatku ta grzywka... Przypomina mi moją kochaną Lady Gagę. :-P Venus jest idealna, bez żadnych wad- muszę mieć!









Chcielibyście je mieć?
Co was w nich urzekło?

PS.
Przypominam też o konkursie !!!
Mam tylko 8 prac!
To naprawdę nie jest takie trudne!

~Violetta

22 komentarze:

  1. Ja na pewno kupię Venus! Jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam na dzień dziecka frankie picture day pisała kornelisa a na imieniny chciałabym abbey z music f

    OdpowiedzUsuń
  3. Venus jest śliczna! I punkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Venus jest przecudowna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *u* <3
    Abbey też śliczna! Obie bym chciała mieć! ^-^

    Mam propozycję konkursu... Co powiesz, jakbyśmy mieli narysować (też z bazy może być) swoją wymarzoną lalkę i opisać, skąd ma jakie rzeczy (np. fryzura - Clawdeen DT, kolor włosów - Lagoona)? Mam taki konkurs na blogu. Podsunęła mi ten pomysł Klaudia Dash, która też ma pomysł, żeby namalować upiorki jako upiorów. ;p Choć ja bym wolała upiory jako upiorki. Oba pomysły w sumie super! Oczywiście na razie masz konkurs trwający, ale później? Lub All czy Lorr?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne, ale mam już Abbey i Clawdeen z innych serii, a Venus chcę Basic

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę zdobyć Venus! Kupię ją na 100%. Napewno :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy widziałyście ale już dość dawno w internecie pojawiło się zdjęcie 3-paku Abbey, Draculaury i Ghoulii z serii DDG ;)
    link ----------> http://www.ebay.com/itm/NIB-Mattel-MONSTER-HIGH-Doll-DOT-DEAD-GORGEOUS-3-Pack-DRACULAURA-ABBEY-GHOULIA-/320963546264
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są super, ale na pewno nie kupię, bo już nie zbieram lalek MH :) Tak czy siak też uważam, że to jedna z lepszych serii.
    Najbardziej podoba mi się chyba Venuska, ale te jej "prześwitujące", zielone dodatki... Mogłyby być bardziej naturalne. Poza tym fioletowy makijaż razi w oczy i jest trochę sztuczny.
    Na drugim miejscu Abbey. Zastrzeżeń nie mam, fakt, styl hippie do niej pasuje. Tylko buty mogłyby być trochę niższe.
    Clawdeen też jest świetna, ale tak jak w przypadku Venus uważam, że makijaż jest przesadzony i sztuczny.

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  9. Aha, i jeszcze dodam, że szkoda, że Deenie ma przemalowane buty z SO :(
    A Abbey przypomina mi, nie mam pojęcia czemu, Marylę Rodowicz xD

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  10. GaGa <3 Awww ^.^ Little Monster jesteś Viii? O.O Mi się właśnie kojarzyła Abbey XD Dlatego ona mi się naj <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesztę the biggest little monster ^o^

      Usuń
    2. Jestem, jestem. xDDD

      Usuń
  11. Żałuję, że mam Deenę Scary Tales i Abbey Scof :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nadal nie jestem przekonana do Deen ;D Ale Venus mnie urzekła *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda tylko że nie mają stojaków dołączonych w pudełkach... :/

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda, Venus jest tutaj urocza, i gdyby nie dominujący w jej postaci kolor zielony (nienawidzę zielonego) już szykowałabym na nią portfel ;) WM

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym nie miała już Venus Basic bym sobię ją kupiła

    OdpowiedzUsuń
  16. czy w serii basic venus tez ma takie pomarszczone rece?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)