niedziela, 16 czerwca 2013

Scary Future- lecimy z konkursem!

Hej upiorczytelnicy! Jak obiecałam pojawi się dziś nowy konkurs! Zaskoczę was, bo jest i literacki i artystyczny. Wybór należy do was, ale o tym za chwilę. Jak w tytule, nazwa to- Scary Future. Niektórzy z was zapewne domyślają się już o co idzie!

O CO CHODZI:

Wersja literacka:

Konkurs polega na:
- opisaniu przyszłości dowolnej upiorki (żadnych OC!)
czyli, opis tego jak postać spełniła się zawodowo,
czy założyła rodzinę, jak wygląda, gdzie mieszka itd. 
Wolałabym szczegółowo, a nie 3 zdania na krzyż. -.-"
Aha, to ma być OPIS, nie opowiadanie, bo niektórzy
źle zrozumieli. :-) Czyli żadnych dialogów, kochani.

-dopisać trzeba w jakim roku się dzieje "akcja"  (lub w erze,
niekoniecznie musi być to, to tysiąclecie)

-podpisać się (nick)

-UWAGA! Opis ma być w 3. osobie!

-opisać można życie tylko jednej monsterki!!!


Wersja dla artystów:

Ta wersja konkursu polega na:

-narysowaniu dowolnej upiorki w przyszłości (każda forma pracy dopuszczana!)

-napisaniu ile lat ma narysowana postać i w jakiej epoce żyje

-oczywiście mile widziane będą ubrania, wskazujące
na zawód monsterki itp.

-na pracy mogą być max. 3 postacie (np. mąż i dziecko)

-UWAGA! na pracy może być tylko jedna postać Monster High!

-podpisać się (nick)

-wiem, to będzie dla was zła wiadomość, ale ŻADNYCH BAZ!


Zrobiłam 2 wersje, żebyście nie marudzili, że 
za mało konkursów opisowych, albo, że nie wszyscy mają talent! :-**

Pamiętajcie, 1 osoba może wykonać pracę z JEDNEJ WERSJI!!!

NAGRODY:

I miejsce z wersji literackiej - publikacja pracy na blogu, dyplom
wyróżnienie z wersji literackiej- publikacja pracy na blogu, dyplom

I miejsce z wersji artystycznej- publikacja pracy na blogu, dyplom
wyróżnienie z wersji artystycznej- publikacja pracy na blogu, dyplom

Zgłoszenia wysyłajcie na e-mail:
wiolusiakowalska@gmail.com

Na wasze prace czekam do 10 lipca! (10.07.2013 r.)
Wyniki będą ok. 13 lipca! (13.07.2013 r.)





66 komentarzy:

  1. Dobre ! Akurat teraz zrobiłam dorosłą Spectrę !
    A tak wo gule czy można przesłać prace na kartce wiem że pisze że dowolna technika ale na wszelki wypadek wolę się upewnić ( mówię o tym dla artystów) .
    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko wchodzi, gimp, paint, rysunek w realu itd. TYLKO ŻADNYCH BAZ!

      Usuń
  2. I jeszcze ile będzie miejsc 1 i wyróżnienie czy jak i sorry że zadaję Ci te pytania ale pierwszy raz biorę udział w twoim konku i nie wiem co i jak ...

    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz chyba,że jedno pierwsze i jedno wyróżnienie, z każdej kategorii.

      Usuń
  3. Raczej wezmę udział, fajna tematyka konkursu. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to z wersją artystyczną mnie wyprzedziłaś, bo II edycja Travels In Time miała być dokładnie taka sama:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd miałam wiedzieć. <3 xD

      Usuń
    2. Nie prawda, bo w Travels in Time było trzeba narysować małe monsterki, a nie duże :p

      Usuń
    3. Ale w drugiej edycji miało być rysowwnie dorosłych osób. Z tąd na obrazku promocyjnym Clawdeen jako dorosła osoba.

      Usuń
    4. A to dlatego! Zawsze się zastanawiałam nad tym! xD Dlaczego on a tak dorośle wygląda...? xD

      Usuń
  5. mam pytanie. Czy wersja literacka może być napisana jak artykuł w gazecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, opowiadanie, a nie "gorący news" o_o

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. No specjalnie tak jest... Marudy wy moje. :-**

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kur*a, powiesić się można...

      Usuń
    2. Hahahaha, Viii - Je^^am! Cóż za pocisk XD
      No,ale taka nasza niedola :P

      Usuń
  8. Dlaczego w żadnym obecnym konkursie nie wolno baz:( Biore udział w literackim ''-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się dlaczego, albo spytaj All, ja mam słabe nerwy czasami. -_-"

      Usuń
    2. Było już Base Revolution, więc już przejadły mi się basy, poza tym jak są basy, to żadna filozofia dorysować sukienkę -a tak, wszystko jest twoje, wszystko twoją łapką, ty wykreowałaś. A tak? Jedna wielka dvpa kociaku ^.^

      Usuń
    3. a będzie Base Revolution 4 ?

      Usuń
  9. No i kolejny konkursik literacki, kocham Cię za to Violetta bo szczerze jestem plastycznym beztalenciem, oby było ich więcej, bo na pewno bęę brać udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę robić literackie. Specjalnością Oli i Eww są rysunkowe. xD

      Usuń
    2. Ja także literacki, milordzie:*
      JVV

      Usuń
    3. Chociaż stwierdzam iż lepiej będzie zrobić rysunek:)
      Milord JVV

      Usuń
  10. Już wysłane! Literacki wybrałam ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytania do wersji literackiej:
    A można zacząć od tytułu,np ,,Cleo po 10 latach" ?
    A z tą osobą trzecią to o co chodzi? O to,że opowiadam np. Cleo została królową Nilu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytłumaczę ci to tak: Są dwie formy opowiadań: pierwsza osoba i trzecia osoba. Pierwsza osoba, czyli piszesz wszystko ze swojej perspektywy np. ,,Chwyciłam za torebkę''. A trzecia osoba to piszesz np. ,, Ona chwyciła torebkę''.

      Usuń
    2. Lorrik, kochana moja, zawsze mnie wyręcza w tych niezwykle trudnych pytaniach. :-** <33

      Usuń
  12. Mam pytanie: Napisałaś, że może być opis tylko jednej monsterki. Czy mogę dodać kilka osób, bo bez nich akcja się nie rozwinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. :-)
      Tylko nie zrób typowego opowiadania. <3

      Usuń
    2. Bo myślałam, żeby zrobić urywek z przyszłości i jeszcze taki kawałek ''extra'':D

      Usuń
    3. Ok, zobaczę jak ci wyjdzie i powiem czy spełnia moje warunki. *le szlachta*

      Usuń
  13. Praca narysowana,podpisana i wysłana ;3 Ciężko było,że tylko 1 postać z MH, musiałam wysilić umysła 0.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Fajnie : D Podobno Kowalska jest to takie ''normalne'' nazwisko : D

      Usuń
    2. Eeee... :-//

      Usuń
    3. Wolałabyś mieć palce jak parówki, czy pocić się majonezem?

      Usuń
    4. Ogarnij się, dziecko. -.-"

      Usuń
  15. Jeżeli wyjdą pogrubione kontury, to odejmiecie punkty? Bo wyszły mi dość grube:(
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odejmiecie? Jak już to "odejmiesz", samodzielnie robimy konkursy. -.-"
      Nie, nie odejmę.

      Usuń
  16. Co do wersji dla artystów... Postać musi być pokazana od stóp do głów, czy może być tylko jej "połowa"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od stóp do kłów xD
      Tak, musi, ewentualnie możesz pominąć łydki i narysować do kolan, ale to by nie było fajne...

      Usuń
  17. mam pytanie do obu wersji
    pytanie namber łan Czy w wersji literackiej można umieścić życiorys(od teraz do po 10 latach)?
    Pytanie namber tu Czy technika wykonania i liczba osób na pracy ma wpłym na ocenę?

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wybrać jedną wersję!

      1. Tak
      2. Oceniam całokształt- czyli jak prezentuje się całość. :-)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Epoka to taki etap w historii, epoka dinozaurów, lodowacowa xD, średniowiecze, nowożytność itd. Możesz wymyślić własną epokę.

      Usuń
    2. Wiem co to jest epoka tylkio nie wiedzaiłam czy mozna wymysloną

      Usuń
    3. Można, przecież o tym naoisałam. O_o

      Usuń
  19. Violetta mogę narysować czworo osób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kur*a zawału dostanę, czy ja mam pisać czcionką 72?! No sorry, ale wyraźnie napisałam- max. 3 osoby.

      Usuń
    2. Wiem co to jest epoka tylkio nie wiedziałam czy mozna wymyslic>.<

      Usuń
  20. A jak wybierze się upiorkę co ma chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic... -.-"
      Mogli się przecież rozstać, a upiorka znaleźć nowego :-D
      Wszystko zależy od ciebie. :-*

      Usuń
  21. A co jeśli chciałabym napisać, że postać utrzymuje kontakt z inną postacią z MH, bo np. razem pracują, ale w innych działach... wtedy w teorii mówi to coś o życiu tej postaci na którą się nie focusowałam, ale ma związek z postacią - tematem?
    Można tak zrobić czy podchodzi to pod wykroczenie na tle zamieszczania drugiej postaci?

    LittleMonster'99

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)