wtorek, 18 czerwca 2013

Wyniki Deadly Songs


Pora w końcu ogłosić wyniki Deadly Songs! Miałam dość ciężki wybór, w ogóle nie mogłam się zdecydować. Jakoś jednak się w sobie zebrałam i udało mi się wybrać najlepsze, moim zdaniem, prace. Zaczniemy od wyróżnień.
Jedno z nich wędruje do Kasi Ozimek!


Praca zrobiona do piosenki Million - Alexandry Stan.
Od początku ta grafika mnie oczarowała, głównie przez spódniczkę. Gdybyś nie napisała o tym, że wzory to diamenty, nawet bym tego nie zauważyła. Radziłabym ci poćwiczyć trochę nad dodawaniem cieni do włosów.



Kolejne wyróżnienie zdobywa Violetta!



Praca zrobiona do piosenki Avril Lavigne - Here's to never growing up
Praca bardzo kolorowa... osobiście tego nie lubię, ale jakoś się przekonałam. Właściwie to przekonało mnie to radio, które przypomina mi piosenkę ''Kill The DJ''. Jest trochę za mało cieni na ubraniach, podobnie z włosami.



I ostatnie wyróżnienie dla Sierry Evans!


Praca zrobiona do piosenki Jeder zespołu Nevada Tan.
Podoba mi się wzór na bluzce. Buty również są niezłe. Fryzura wygląda na ''ulizaną''. Radzę ci trochę nad tym poćwiczyć, ale poza tym wszystko jest nieźle.


III miejsce otrzymuje abbey.bominable!

Praca zrobiona do piosenki Robbie Williams - Candy
Pierwsze wrażenie, kiedy zobaczyłam tą pracę były negatywne. Wszystko przez to, że nienawidzę tego koloru. W końcu jednak przyjrzałam się bliżej i zobaczyłam, że szczegóły są bardzo dopracowane, włosy również. Postanowiłam dać tej pracy III miejsce.



II miejsce wędruje do Aleksy.De.Nile0707!

Praca zrobiona do piosenki Lady GaGi - Highway Unicorn
Powiem szczerze, gdyby nie praca nadesłana kilka dni temu, miałabyś pierwsze miejsce. Spodobały mi się tatuaże, o ile w ogóle nimi są. Nie przepadam  za sposobem cieniowania włosów. Kiedyś sama tak robiłam, ale to dawno, dawno... Ogólnie praca jest świetna, tylko razi mnie to cieniowanie.


 I miejsce zdobywa Spectry-Voncerber!


Praca zrobiona do piosenki Katy Perry - E. T.
Makijaż oczu - cudowny. Półprzezroczysta falbanka - świetna. Po prostu ta praca  mnie oczarowała. Kojarzy mi się trochę z serią Ghouls Rule. Widzę, że korzystałaś z brush'y i słusznie, bo tutaj sprawdzają się bardzo dobrze. 


No to już byłby koniec wyników. Dodam jeszcze taki mały bonusik, moją OC Lorraine Thornes (używa nazwiska Torres), córkę Księcia Cierni (Anne Blackwood wie, o kogo chodzi^^) w serii Basic na konkurs na Moim Cerberku, której tło jest wzięte z mojej innej pracy na konkurs, w którym trzeba było zrobić pracę do piosenki, a ponieważ to się tak fajnie plącze, pasuje jako praca na Deadly Songs. Kto zgadnie, o jaką piosenkę tutaj chodzi?^^


Dziękuję bardzo za uwagę, idę zacząć pracę na One Monster Or Another *odchodzę od mikrofonu*.


26 komentarzy:

  1. CO?! Córka Księcia Cierni? Mego Jorga?!
    A mówiłam mu by po burdelach się nie włóczył... Teraz ma swego bękarta...

    WYDZIEDZICZAM CIĘ! Ten walący się zamek i tandetna korona z miediz będą moje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe imperium będzie moje, nie oddam:P Wiem! To w takim razie będzie córką tego ojca Jorga i tej dz^wki, jak to Jorg powiedział:3

      Usuń
    2. Zacnie się wyraża o niej nieprawdaż? To ty jetses tym dzieckiem które przewidział Szaman?

      Usuń
    3. Tak^^ Szaman się pomylił i za to ma mi posadzić to fajne drzewko, które podlewał własną krwią:3

      Usuń
  2. A tak na serio to bardzo ładne ^^

    Zrobiłabyś mi podobną postać? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest już Catty w pudełku ;333 https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/972256_10200763079173841_1503778151_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.ebay.pl/sch/i.html?_nkw=dance+class+5+pack&_sacat=0&_odkw=dance+class&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

    Aukcje z 5 packiem dance class

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... ten twój zaje*isty Har-Kuun?

    OdpowiedzUsuń
  6. A ta moja praca to do dvpy jest, następnym razem robię w Gimpie. Strzeż się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za 2 miejsce ;D
    Co do cieniowania, cały czas się uczę, te,które ty robisz mi za ch^lerę nie wychodzą :X

    OdpowiedzUsuń
  8. CCCCCOOOO? ja? I miejsce? Pobiłam Aleksę? O.O? LOL przez wielkie N? *mdleję*
    A tak naprawdę to dziekuję Lorraine za miłe słowa dla mojej pracy i za wszystkie miłe komcie.

    Chyba szczęśliwsza byc nie mogę, bo przed chwilą dowiedziałam się że jestem zdrowa (groził mi szpital miałam zapalanie płuc) a teraz to

    Jescze raz bardzo dziekuje

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kocham Green Day :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie lubię,ale najbardziej kocham: American Idiot,Oh Love,Holiday i Stray Heart.^^ A według ciebie?:)

      Usuń
    2. Też uwielbiam Holiday i American Idiot^^ Świetne jest jeszcze Kill The DJ i Boulevard Of Broken Dreams.

      Usuń
    3. Masz rację ;D

      Usuń
  10. Będziecie chciały mieć więcej zdjęć howleen 13w ? niedługo ją dostane i będe mogła nadesłać

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. W sumie nagrodą miała być publikacja na blogu i niektóre są dużo większe od innych, a gdybym zmniejszyła te większe pewnie by się rozpikselizowały.

      Usuń
  12. Lorrania to pasuje wg. mnie jak ulał do piosenki Lady Gaga, Blood Merry. x3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za wyróżnienie ;) I gratulacje, dla innych dziewczyn ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)