niedziela, 2 czerwca 2013

Ubieranka Lagoony 13 Wishes!

Pojawiła się już zapowiadana ubieranka! Jest nią Lagoona z serii 13Wishes!
Mi ubieranka się bardzo podoba. Dopracowana,wszystko pasuje.
W tle leci piosenka Taylor Swift - ,,22''. Osobiście,uważam,że jakoś pasuje do tej gry.
Pora na screen ekranu startu:
oraz screena z ,,moją Lagooną'':
Jak już wspomniałam na początku posta - ubieranka bardzo udana. Polecam ;)
Oto link do niej ---> Ubieranka Lagoony 13 Wishes!

Ubierzecie? Podoba wam się ta ubieranka?

9 komentarzy:

  1. Taka....w miarę.Jakoś te ubranka mnie zniechęcają...
    P.S. Czy doszła moja praca na konkurs? Z Venus i Loganem? Od Cadance. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to aby nie nowa poza Venus?:
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Plik:Venus_mcflytrap_by_flooks-d5be7hx.png.jpeg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta poza już baaaaardzo dawno była pokazana :-/

      Usuń
  3. drogie redaktorki czy możecie mi powiedzieć jak się robi takie screeny z gry?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)