czwartek, 13 czerwca 2013

Wideo-zapowiedź ubieranki Draculaury?

Wielu z was mówiło mi o zapowiedziach ubieranki Draculaury 13Wishes.
Nie wklejałam tego - w końcu, jest o czym innym pisać,a ubieranka tak,czy tak będzie.
Jednak teraz aż warto ruszyć się i pokazać wam,że starsue.net wolało już zdradzić co będzie w ubierance tej upiorki!
Preview jest straszliwej jakości,no ale cóż... 
Wiemy już,że Lala w tej serii będzie miała podkład ,,We are Monster High'', najnowszej piosenki MH.

Jestem trochę rozczarowana,ponieważ teraz wiem, jak będzie wyglądać ubieranka - żadna przyjemność z niespodzianki ;_; Wolałam obrazkowe zapowiedzi, wtedy była ta ,,nutka'' tajemnicy,a teraz? Nic, ''wszystkie karty odkryte i czas kończyć grę.''

Co sądzicie o takich zapowiedziach? Podoba wam się nadchodząca ubieranka?


3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą, nie powinni dodawać video-zapowiedzi bo to psuje niespodziankę... Ale i tak nie mogę doczekać się tej ubieranki, szczególnie że spodziewam się że będzie lepsza niż Frankie 13W bo Frania wgl nie wyglądała tam jak ona i nie była za ładna i to mnie bardzo zasmuciło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiadomo w teledysku do nowej piosenki "We're MH" Catty Noir ogłosiła konkurs na najlepszy teledysk do tej piosenki. Sprawdziłam to i na amerykańskiej stronie MH zostało to oficjalnie ogłoszone. Gdy wejdzie się na stronę konkursu można wybrać jako kraj POLSKĘ! Dlaczego? Otóż Polska również uczestniczy w tym przedsięwzięciu! Weźmiecie udział?
    link --->
    http://mattel.promo.eprize.com/monsterhigh

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)