sobota, 8 czerwca 2013

No to już jest chyba jakiś żart...

Pojawił się nowy konkurs... Znaczy chyba, bo konkursem raczej tego nazwać nie można. Należy po prostu napisać, dlaczego lubicie Monsterki. Zadanie jest bardzo łatwe, ale nagrody to już istna katastrofa. Zresztą zobaczcie sami.


Po tak długim czasie wyczekiwania, po tak długich miesiącach męczenia grupy, w nagrodach dostaliśmy tylko breloczki. Naprawdę, mogli się trochę bardziej postarać. Chociaż jest możliwe to, że jest to mini-konkurs, przygotowujący nas do większego konkursu. Osobiście mam taką nadzieję, ale po naszej ''cudownej'' grupie ciężko się domyśleć, czego możemy się spodziewać.

Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Czy weźmiecie udział?


29 komentarzy:

  1. Nastepna kopiara która skopiowała zdjęcie o C.a cupid która przeszła do EAH ! http://kasia-mh.blogspot.com
    Ten post znajdziecie daleko w starszych postach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, spokojnie. Podpisali,że od nas, niestety muszę zwrócić im drobną uwagę, bo widzę,że jedna z redaktorek pisze prawie takie same teksty (tematy w sumie też podobne) do mnie. Jak ja pisałam o ,,zapakowane i gotowe (czy cuś w tym stylu), to zaczynałam post pytaniem ,,o czym mówię?'', u nich również post zaczyna się pytaniem. Podejrzanie. No,ale muszę ich pochwalić bo podpisują nasze obrazki.

      Usuń
    2. Kopiarą to ja NIE jestem!

      Usuń
  2. Tych nagród (jak ktoś wygra) to się chyba nie doczeka :3 - to są ci sami (po mailu widzę) co nam zasponsorują lalki MH GA. Wysłałam już im to oświadczenie chyba we wtorek i co? I dvpa. Teraz też wezmę udział w tych breloczkach, może coś ,,zwojuję'' ale to prawda - mogli się bardziej postarać. Podobny brelok ma moja koleżanka. Po 10 zł był. Nie postarali się. Nadal czekam z odpowiedzią na tego głupiego maila :@! Vii,a ty też już wysłałaś?

    PS. Dziś mnie do końca dnia nie będzie. Lecę na działkę ;) A potem koleżanki będą na wieczorku filmowym... efekty z wyjazdu na działkę na moim pingerze dodam łaskawie jutro może XD

    Wooow, poemat cały XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że wysłałam... TYDZIEŃ TEMU!!!!!!!!!!!
      I po lalce ani śladu, ale bądźmy dobrej myśli, mojej kol. to Toralei ze sklepu internetowego przysyłali niecały miesiąc...

      Usuń
    2. Po 10 zł?
      To okazja jakaś...
      W regulaminie pisało że ma to wartość 30zł O_O

      Usuń
    3. Ja tylko na wycenie :P

      Usuń
    4. A ty się znasz? :-^^

      Usuń
  3. Eeee, co mi tam, wezmę udział, mam taki z Cleo, przy piórniku (ale bez lusterka) ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam Cleo! (przy komórce) XDDD

      Usuń
    2. Czudna, nie? :-**


      Violetta

      Usuń
    3. Ja miałam właśnie ten z Lalą,straszny badziew.
      Anu$ka:*^^

      Usuń
    4. A mój z Cleo się trzyma. Dobrze się sprawdza w Pradze xd. Ponoć na Moście Karola jest dużo złodziei. Ja miałam ten brelok i on tak delikatnie jak się idzie - puka. Już wtedy się nie bałam o telefon. Dobry jest, przeżył chyba 4 próby mojego kuzyna na wyciąganie biednej, małej Hissette w z plastikowej kulki w której ona się kręci XDDD

      Usuń
    5. Tak, a mój przeżył szysztkie natrętne koleżanki, usiłujące wyjąć wężyka. :'((

      Usuń
    6. Te do telefonów są dobre,osobiście mam z Dennie i też dużo przeżył ale te z lusterkami to masakra.
      Anu$ka:*^^

      Usuń
  4. Mam ten badziew...a nawet pięć... W poprzednim konkursie wygrałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie biorę bo i tak nie wygram pisała kornelisa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wezmę udziału, mam taki sam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wezmę udział. Przecież nic nie stracę, lecz mogę coś zyskać... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. :|




    Natalia Banasik (niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyliście, że opaska Abbey Music Festiwal jest wykonana z tego samego materiału, co jej bluzka w 2-pack`u z Ross`em?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  10. Breloczki za 10 zł do wygrania -,- Całkowicie chore.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem jedno: -,-. Jeszcze brakowało,żeby robili konkursy z nagrodami za 15 zł. -,- Nie biorę udziału,bo mam taki breloczek z Lagooną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, od dawna marzyłam o takiej nagrodzie! Jakbym sama sobie nie mogła kupić -.- WM

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez sensu że dają takie tanie nagrody które każdy może sobie sam kupić... a poza tym: dlaczego lubicie Monsterki? to zbyt banalne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dziś dostałam brelok! Wygrałam ^.^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)