niedziela, 30 czerwca 2013

Lagoona i Spectra Dead Tired już zapakowane!

Ktoś jest już ich szczęśliwym posiadaczem!:
Chyba poważnie zastanowię się nad zakupem Lagoony lub Robbecy z tej serii. Na razie mamy tu pokazane tylko 2 upiorki, czekam niecierpliwie więc na zdjęcie Steam w pudełku. 
Przy okazji, oprócz pokazania lalek - możemy zobaczyć ich oficjalne arty! 
Myślę,że graficzna wersja Blue jest lepsza, bo ta Spectry przypomina mi strasznie pozę Frankie z tej samej serii. Szkoda,że seria DT nie ma stojaków,jednak córka potwora morskiego oczarowała mnie do tego stopnia,że chyba nie będzie mi to przeszkadzało. Mam jedynie nadzieję,że cena będzie znośna ;P

Podobają wam się graficzne wersje upiorek? Która lalka najbardziej wam się podoba? 
Kupicie którąś z nich?


15 komentarzy:

  1. jesli moi starzy sie zgodzą to kupie Lagi

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy kupię ale nawet sa ładne :P pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym najbardziej z serii DT chciała Frankie, ale, że nie ma już jej to raczej kupię Spectrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma DT Frankie? O.O To co ja kurczę ostatnio widzę w sklepach. . .

      Usuń
  4. Faktycznie, rzut oka na art Spectry i Frankie się kojarzy. -,- Co do lalek, jakoś specjalnie mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wręcz identyczne, mam wrażenie, że art został zrobiony na bazie. ._.

      Usuń
    2. Poprawka- ONE SĄ IDENTYCZNE! Nawet rysy twarzy, szkoda...

      Usuń
    3. Miałam dokładnie takie same podejrzenia.

      Usuń
  5. Chyba skuszę się na Spectrę bo z serii Dot Dead Gorgeus jest trudno dostępna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj dokładnie Josh ;) Spectrę DDG można kupić bez problemu w Tesco ^_^ Ja mam ją i moja kuzynka też, no i polecamy ;D
      *Ja swoją kupiłam na dzień dziecka,ale wczoraj też byłam i były jeszcze na półkach 2 Spectry DDG*

      Usuń
  6. Ja zastanowię się nad Robeccą, jest śliczna w tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mi się wydaje, czy Magda blue na blogu Tii de Nile skopiowała wasze zdjęcie?
    http://tiadenile.blogspot.com/2013/07/nowe-lalki.html#comment-form
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno Jest Pewne.... Na Pewno Kupię Spectrę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże wszyscy się Spectry czepiają.Dla mnie wygląda super.Te rozwiane włosy mnie oczarowały.A Blue ma pozę jak Draculaura i co z tego.Jakoś jej nikt się nie czepia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie ma? Draculaura na arcie trzyma poduszkę. Blue niczego w ręce nie ma.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)