piątek, 21 czerwca 2013

Toralei Power Ghouls w pudełku

W Internecie pojawiło się zdjęcie Toralei z serii Power Ghouls w pudełku.
Dostałam link od jednej z informatorek (Szatan Kinga) link do zdjęcia, jednak było dość małe.
Pogrzebałam trochę w źródłach i znalazłam zdjęcie o większych rozmiarach i całkiem dobrej jakości.


Zdjęcie oczywiście można powiększyć.
Jakie jest moje zdanie o tej lalce? Zacznijmy od tego, że całość nie zwala z nóg, a przynajmniej mnie. Fryzura mi się podoba, jednak coś nie daje mi spokoju w tym stroju. Wzór? Dodatki? Naprawdę ciężko mi to stwierdzić. Pudełko, a zwłaszcza jego tło, jest nawet ładne. Zastanawiało mnie to ''Only At'', ale jest to zapewne miejsce, w którym będzie można ją kupić.

Skusicie się na nią? Jak wam się podoba całość?


27 komentarzy:

  1. Only at znaczy, że można kupić w Walmarcie C: Mi się tylko podoba fryzura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, mi się wydaje ze raczej w sklepie Target, bo tam widziałam filmiki na You Tube że właśnie tam kupowali lalki Power Ghouls i na reszcie też było "only at kropka"
      RoksiR14

      Usuń
  2. Lorr! Przysłali mi Frankie Ghouls Alive!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też przysłali lalkę, ale Torrkę basic

      Usuń
    2. Do Zozolki: Chyba nie wiesz, o co chodzi:P
      Do Vi: Mi też przysłali, tyle że z innego konkursu. Wysłali mi Spectrę jako pluszak i płytę DVD. A z serii Ghouls Alive pewnie przyślą później, bo później wysłałam im dane.

      Usuń
    3. Wiem o co chodzi, za bloga :P

      Usuń
    4. Bvahaha! To tylko dla wtajemniczony, Zozollo.
      All co z tobą?

      Usuń
    5. Ja tak samo jak Lorr. Pozniej dałam to pewno później dostanę :( Ty dostałaś Frankie? Ja liczę na Deen x.x

      Usuń
    6. Ja wuaśnie czuję, że Ola bedzie miała Deen, a Eww Spectrę. :-D

      Usuń
    7. W razie co Lorr, to się wymienimy XD

      Usuń
    8. Mi pasuje:D A wczoraj przeczuwałam, że ktoś odstanie Frankie i się sprawdziło:D

      Usuń
    9. A o co chodzi ? bo wszyscy tak mówicie że dostałyście lalki

      Usuń
  3. Zayebista jest ta Toralei ♥ Ale nie wiem czy ją kupię, bo mam ją w wersji basic :/

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAA ja muszę mieć tą toralei !!! Ale fryzura jest inna niż na zdjęciu promocyjnym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem ona ogólnie jest dużo ładniejsza niż na zdjęciu promocyjnym :)

      Usuń
  5. OMG na fotce promocyjnej była brzyyyydka a tutaj jest PIĘKNA!!!!!!!! Mrrrau <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest inna, ale chyba ładniejsza. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. to only at jest z logiem target tam mozna ja kupic

    OdpowiedzUsuń
  8. gigi w 3D http://25.media.tumblr.com/fccc5e9251eab0a03140c7848dd3461b/tumblr_moqrumqLsM1rosg0bo1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. przynajmniej raz ma długie włosy a nie krótkie jak w basic i fashion pack:P pisała kornelisa i nie kupię jej

    OdpowiedzUsuń
  10. ⊙ Jeśli w filmie GiGi będzie dobra, kupię tą Torkę jak będaie *obyyy nie była tylko w toy rusie* ⊙

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy już nie pisaliście o tym ale trudno ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=BxlKH8sDYhI

    OdpowiedzUsuń
  12. jest już wyraźniejsze zdjęcie Catty w pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lorraine czy to nie jest czasem Twoje dA? :P heatherdcastillo.deviantart.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie wygląda naprawdę ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)