czwartek, 13 czerwca 2013

Konkurs Filmowy

Dostałam informację od Oceanii Blue (której chciałabym bardzo podziękować), że pojawił się kolejny konkurs. Nie jest on jednak zwyczajny. Polega na nakręceniu teledysku do nowej piosenki We Are Monster High. Teraz w końcu się dowiedzieliśmy, o co chodziło grupie, że konkurs będzie związany z nową piosenką Monster High. Zacznijmy od początku. W konkursie mogą brać mieszkańcy kilkunastu krajów, w tym Polacy. Jest to dla nas duże wyróżnienie, gdyż spośród wszystkich krajów świata to my znaleźliśmy się w pechowej/szczęśliwej trzynastce. Filmiki mają określone kryteria, które zawarte są na tej stronie w zakładce na dole ''Oficjalne Zasady''. Aby je pobrać, trzeba mieć pewien program, ale wszystkie informacje są już umieszczone. Obowiązkowo trzeba się zarejestrować i mieć napisaną zgodę rodzica. Screeny ze strony:




Ja się strasznie, ale to strasznie... zawiodłam. Nagrodą jest pokazanie urywka z filmiku w teledysku. I tyle. Żadnych nagród rzeczowych... Co więcej, zadanie jest naprawdę bardzo trudne, gdyż w regulaminie wyczytałam, że ważna jest jakość, kreatywność i zbieżność z myślą przewodnią filmu. Jednak szanse na wygranie jak na razie są spore, bo nikt nie dodał teledysku. Ja nie biorę udziału, ale chętnie popatrzę na innych:)

Co sądzicie o konkursie?


9 komentarzy:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)