niedziela, 2 czerwca 2013

Die-Ner z Draculaurą i ... Operettą!

Pamiętacie tą Operettę?:
 
Będzie ona wydana razem z tym zestawem! Zobaczcie to zdjęcie:

1.bmp
(Przeszukiwałam długo grafikę google. Znalazłam trochę lepszą fotkę :>)

To chyba będzie coś w rodzaju Coffin Bean Clawdeen. Będzie jedna edycja z samą Lalą,a druga z nimi obydwoma. Coraz bardziej podoba mi się ten zestaw,jednak chciałabym,aby zamiast Draculaury (w końcu jest już w jednym ,,kafejkowym'' packu z Clawdeen) była jakaś inna postać.

Cieszycie się,że Operetta i Draculaura będą sprzedawane w tym zestawie razem? Co o tym sądzicie?


9 komentarzy:

  1. Jejuś! Jak będą za mniej,niż 250 zł to sobie je kupię(choć mam już Lalę i Operettę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. mogą byc:) pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupię ich, bo mam już i Operette i Lale :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Operetta się super prezentuje,Lala też ale trochę mniej

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.starsue.net/game/Lagoona_in_13_Wishes-full.html Ubieranka Lagoony.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubieranka z Lagoona 13 Wishes:
    http://www.starsue.net/game/Lagoona_in_13_Wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej z u mnie z Opką :)Drakulaura zawsze taka różowa... Wiem że to jej ulu kolor ale mogli by zrobić ją w np. niebieskim.

    Lidia Burx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta Operetta jest cudna! Jednak spasuję, bo nie jestem fanką zestawów mebelkowych. Wolę same lalki. Poza tym Draculaura, jak większość jej lalek, nie licząc jednej serii, nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)