piątek, 14 czerwca 2013

Jak tańczyć do najnowszej piosenki?

Włoski kanał Monster High na You Tubie opublikował ostatnio 2 filmy.
MH wzięło się za przetłumaczanie ^.^
Jeden z nich to dobrze nam znane We are Monster High,gdzie Catty mówi po włosku:
Catty mówiąca po włosku i piosenka We are Monster High.

Dziwne jest to,że drugi film to instruktaż jak do tego tańczyć:
Choreografia do piosenki We are Monster High!

Myślę,że to trochę za wcześnie z czymś takim, szczególnie jak teraz jest ten konkurs na video.
Dali ewidente ,,fory'' włochom :(  Gdyby nie to,że zasubskrybowałam omyłkowo kiedyś ten kanał, dowiedziałam się, tak jakbym brała udział w tym (nie biorę) tańczyłabym swoją choreografię i być może byłaby słabsza od tej tu. Moim zdaniem to nie byłoby fair,choć układ taneczny nie podoba mi się i w porównaniu - lepszy był ten z poprzedniej,oficjalnej piosenki MH :/ Jednak dla ''jaj'' spróbuję, zobaczę jak będzie mi szło :P

Podoba wam się układ taneczny? Co sądzicie o całej sprawie? Nauczycie się go/będziecie tańczyć?


10 komentarzy:

  1. Nominowałam Twój blog do Tagu Wszechtagów, szczegóły sprawdzisz na moim blogu.
    Napisz czy się zgadzasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. układ jest do bani :/ niestety nie wyszedł tak dobrze jak do Fright Song ale spróbuję się nauczyć ;D


    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  3. Układ jest OKROPNY!! Gorszego zrobić chyba nie mogli :/ Piosenka ,,Fright Song" była gorsza,ale miała lepszy teledysk i układ,tu sam układ prezentuje się katastrofalnie!!!
    P.S: Do Vii:
    http://www.youtube.com/watch?v=0mvBiNiGo8I sto lat sto lat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta piosenka jest fajniejsza od Fright Song.Wpada w ucho i kojarzy mi się z High School Musical.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piosenka jest fajniejsza od Fright Song.Wpada w ucho i kojarzy mi się z High School Musical.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, układ do Fright Song był o wiele lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę spróbować, bardzo lubię tańczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już spróbowałam, nauczyłam się i nic z tego nie wyszło, bo choreografia do refrenu zaczyna się dopiero gdzieś w jego środku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Amerykanie też sobie robią fory:
    http://www.youtube.com/watch?v=J8dTxB9zs0w
    A Polska to jak zwykle się leni
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)