niedziela, 23 czerwca 2013

Promocja w Smyku!

Ostatnio natknęłam się na reklamę sklepu Smyk, na której było napisane ''Monster High do -40%!''. Weszłam i informacja okazała się prawdziwa. Promocja jednak dotyczy sklepu internetowego i trwa do 5 lipca tego roku do godziny 8:59. Dość mało czasu, ale wybór lalek i innych dodatków ogromny! Oto bezpośredni link do strony z przecenionymi zabawkami. 
A tutaj pokażę wam kilka screenów ze strony.



Serie, które zostały przecenione:
1. Upiorna Impreza (Dot Dead Gorgeous)
2. Zwiedzanie Upioryża i Podróż do Upioryża (Scaris City Of Frights)
3. Upiorne Lekcje Tańca (Dance Class)
4. Upiorki Żyją (Ghouls Alive)
5. Upiorni Uczniowie (Picture Day)
6. Upiorni Uczniowie na Rolkach (Roller Maze)
7. Stwórz Własnego Potwora (Create-a-Monster)
8. Ubrania dla lalek (Fashion Pack, Ghoulia, Robecca, Operetta, Frankie)

Inne przecenione rzeczy:
1. Kabriolet i Kawiarnia, Scaris City Of Frights
2. Toaletka Frankie
3. Gra UNO, Gra Planszowa, Gra Monster Mind i Dwie Gry Karciane
4. Samochód Draculaury, Sweet 1600
5. Skuter Ghoulii
6. Zestawy TOTUM
7. Farby
8. Akcesoria Urodzinowe
9. Szalone Farbki do włosów
10. Upiorne Breloczki
11. Salon Fryzjerski
12. Straszyceum, Domek Dla Lalek
13. Pamiętniki
14. Puzzle
15. Portfolio z modą
16. Długopisy
17. Przedmioty do malowania (piórnik i dwie torebki)
18. Torebki
19. Poduszka
20. Zestaw Biżuterii

Chętnie bym skorzystała, zwłaszcza dlatego, że ceny niektórych zabawek drastycznie się zmniejszyły, ale jednak moja kolekcja mnie zadowala i raczej nie będę kupowała ponownie lalek (konkursy to co innego:D). 

Skorzystacie z promocji? Upatrzyliście już sobie jakąś lalkę lub akcesoria?


21 komentarzy:

  1. Super, w wakacje kupię Frankie Deluxe Fashion Pack, bo Ghoulii i Operetty już mam, a Robecci chcę, ale jeszcze nie mam jej lalki xp

    OdpowiedzUsuń
  2. super na pewno skorzystam

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni se jaja robią ubranka deluxe za 100 zł a przecenione na 60 ?? Ja za 55 kupiłem w sklepie miasteczkowym a Jinafire 180 przecenione na 118 ja kupiłem za 115 DROŻYZNA nie opłaca się kupić nawet w TESCO i Auchan Dot dead gorgeus zamiast przecenionego 80 zl można kupić za 75 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo myślę :-)

      Usuń
    2. Sorry ze złości zrobiłem dużo błędów ale ten w oczy razi :Korekta DROŻYZNA nie opłaca się.Kupić można nawet w TESCO i Auchan

      Usuń
  4. Mnie ta obniżka nie satysfakcjonuje (jej, znam takie słowo O_o)
    Poczekam do 60-80 zł za Scarisową Rochelle.
    Ceny owszem są niskie, ale... w porównaniu do cen ze SMYKA.
    W jakiś innych sklepach lale już dawno są w takich cenach.
    (All np. kupiła Franię za 95 zł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w takim jednym sklepie (nazwa wyleciała mi z głowy) kupiłam Skiel za 80 zł.:)

      Usuń
  5. no może coś kupię ale nie wiem :P pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Spoko, poradzimy sb jakoś. Ja kończę o 12.30, więc ok ^.^

      Usuń
    2. Violetka z Olcią dadzą radę. :*

      Usuń
  7. Ojojoj.Takie przeceny źle wróżą dla Monster High,a dobrze dla Ever After High.Nie podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam dziś na urodziny (które mam 3 lipca, ale wtedy jestem na kolonii) Frankie Ghouls Alive i miałam tort Monster High zrobiony przez rodziców (Tata robił czaszkę obserwując moją smycz z MH). Prawie wszystkie prezenty (oprócz zegarka) były z MH. Co do promocji to chcę Blue Dot Dead Gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3? Ja 4 dni po tb ^.^

      A jeśli chodzi o promocję - mam chrapkę na Jinafire,ale ta przecena jest dosłownie do dvpy ;-;

      Usuń
  9. hem Deueca Scaris ... Już cztery sklepy przeleciałam i nigdzie nie ma... Może skorzystam z oferty ale wątpie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha! ale mi przecena-.- Ja polecam strefę marki Monster high na allegro! Moze nie kazdy słyszal wiec podam link
    http://monsterhigh.strefamarek.allegro.pl/monster-high-lalki-i-akcesoria/1
    Ceny sa bombowe roller maze i dance class po 50-60zł. w ogóle kazda lalka nie przekracza 100zł w góre. Szkoda ze taki mały wybór

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi sie juz nie bezpiecznie zaczynaja sie pozbywac naszego MH

    OdpowiedzUsuń
  12. Clawdeen.High.24 czerwca 2013 19:13

    WoW! Zdjęcie gigi w rozpuszczonych włosach! http://i.pinger.pl/pgr192/74e84b5b001dcf2a51c32e68

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza lalka EAH :) : https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/994762_583123501727198_1679913287_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że jest ładna, nawet ładniejsza od niektórych monsterek ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)