wtorek, 25 czerwca 2013

Nowa seria z Catrine?!

Na pewnym zagranicznym blogu odnalazłam to zdjęcie:


Przedstawia one buty od jakiejś upiorki. Tylko jakiej? Widać tam pędzle i rozlewająca się farba z pod butów. Jaka upiorka lubi malować najbardziej? Catrine! Jednak jest jeden problem. Ona ma inne buty, tak więc czy zapowiada się nowa seria, a w niej nowe wydanie tej kotołaczki? Może zostanie ona dołączona do jakiejś serii? Nie mam 100% pewności. Buty są zrobione profesjonalnie,więc raczej nie myślę,że to Fan Made.
 Jednak cieszę się,że być może będzie nowa lalka malarki z Upioryża. Może nawet rozważę jej kupno, ponieważ nie zakupiłam jeszcze tamtej Catrine.

Co sądzicie o tej sprawie? Podobają wam się te buty? Myślicie,że będą użyte one w jakiejś istniejącej serii czy do zupełnie nowej?


16 komentarzy:

  1. Nie wiem czy innym też, ale mi zdjęcie się nie chce władować. jest tylko link do zdjęcia. a nie moge z niego skorzystać, bo nie wolno kopiować. Gdybym mogła zobaczyć zdjęcie to bym oceniła prawde swoich hipotez

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz spróbuj :P Pokombinowałam ze zdjęciem ^.^

      Usuń
    2. teraz OK!^.^ a buty są w stylu catrine ale kolor nie bardzo pasuje. zaciekawiły mnie te włócznie przy czasce. może szykuje się nowa postać*0*

      CerberkaV

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tam są czaszki MH, więc tu się kłaniają peawa autorskie, to nie moze byc EAH

      Usuń
  3. Ale nie tam są czaszki....

    OdpowiedzUsuń
  4. uważam ze te buty należą jednak do Jenifire, ona też jest artystka i ta tektura na jej butach przypomina mi zbroje jednego z braci Jinfire a koturna przypomina chińskie chmury. Po za tym Jinfire jest bardziej popularna od Catrine jako ze grała główna role w filmie i pojawiła się w odcinku

    OdpowiedzUsuń
  5. Są z EAH. Zwróćcie uwagę na kopie, miecze czy co to tam jest skrzyżowane za czaszką. Rycerskie, co? Tak samo pokrycie, przypomina kolczugę. Podejrzewam, że któraś bajkowa panienka chciałaby być rycerzem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko,że czaszka jest typowa co MH'owa, a to co jest z nią skrzyżowane to pędzle. Nie sądzę by były z EAH

      Usuń
  6. Te buty leżą na tym samym materiale czy kocyku (bo mi go przypomina) co buty innych postaci z EAH. I to zdjęcie widziałam również z pozostałymi butami bohaterek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko że nie ma postaci w EAH, która ma takie buty

    OdpowiedzUsuń
  8. To mogą być buty Jinafire, aczkolwiek nie pasują mi tu te pędzle. Może zamierzają zrobic Catrine na pomaranczowo, ale jesli tak, to wg mnie nie wyjdzie. To moze jest jeszcze jakis prototyp, czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wzór z pędzelkami pasuje do Catrine, ale to nie jej kolor... zobaczymy, co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Może...
    Mi się wczoraj przyśniło, że to buty nowej Operetty :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się przyśniło, że to buty Operetty z nowej serii :/
    Aczkolwiek mogę się mylić XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Może...
    Mi się wczoraj przyśniło, że to buty nowej Operetty :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)