piątek, 7 czerwca 2013

Zmiana piosenki i automatyczne przekierowywanie - czyli ogłoszenie parafialne o zmianach na stronach MH :(

Mam dla was pewne pytanie,czy zaglądaliście ostatnio na angielską lub polską stronę Monster High?
Pewnie jak już to tylko na angielską :P
Mam dla was niezbyt dobre wieści. Otóż gdy wpiszemy sobie teraz w wyszukiwarkę ,,www.monsterhigh.com'' jesteśmy automatycznie przekierowywani na polską stronę! Chcecie popróbować z adresem strony? To nic niestety nie da :/ Będzie teraz znacznie ciężej wychwytywać informacje,ponieważ jak każdy widział, nasza straszystrona jest ,,trochę'' opóźniona :( 
Drugą wiadomością jest zmiana piosenki powitalnej. ,,Fright Song'' zmieniło się teraz na ,,We are Monster High''. W sumie fajnie, bo spodobała mi się bardzo ta piosenka,ale jednak nie może się ona równać z FS :/ 
Niedobre jest też to,że piosenka na stronie jest kiepskiej jakości. Jeśli chcecie porównajcie sobie piosenkę na You Tube,a na stronie MH. Różnica dla wielu jest niezauważalna,ale jeśli macie dobry słuch, to zauważycie,że jest przyciszona i są tam lekkie zgrzyty :/
-


Co myślicie o całej sprawie? Podobają wam się te zmiany? 

EDIT:
Dzięki jednemu z naszych czytelników mam link do angielskiej strony MH. Stary już nie działa. Oto ten nowy ;) - http://www.monsterhigh.com/en-us/index.html

19 komentarzy:

  1. Wystarczy tylko wpisać końcówkę www.monsterhigh.com/en-us/ i jest się na amerykańskiej stronie ;D też się już wczoraj wystraszyłam :)
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. DA SIĘ WEJŚĆ!!! Ale tylko przez ten link: http://www.monsterhigh.com/en-us/index.html

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Znalazłam sposób jak się dostać na angielską stronę. Szukasz na angielskiej MH wiki stronę o stronie in. "Freaky Fab 13". Wchodzisz w podany link. Pisze "Page not found" ale a górze jest menu ang. strony. Klikasz w godło które kieruje na stronę główną i v'eula. Dopiero co znalazłam ten "portal" więc się nie ciepiajcie że niewygodnie.
    2. Mi fright song zawsze się nie podobało a to nowe "we are monster high" jest takie sobie, ale nie moga kiedyś dać coś twardszego( utwory Metallici z black albumu jak dla mnie by pasowały idealnie XD) ? :(
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież to ten sam link;p Po wejściu z google na monsterhigh.com automatycznie wklepywał końcówkę/en-us/index.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dziwne, że w 0:35 jest 13 tam, gdzie powinno być 12 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ,,pechowa 13''. Mi się tak piosenka spodobała,że ją sb na tablecie ściągnęłam ^-^. Dobrze,że jest ta angielska strona jeszcze O.o na polskiej nie znalazłam takiej możliwości -.-''. Powinni też uprzedzać o zmianach adresów :/

      Usuń
  7. Na star sue jest ubieranka APPLE WHITE !!! MASAKRA FUJ !!!

    przestraszona Howie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej! Te zacne człowieki mnie słuchają! zrobili prawie to, o co prosiłam w tym oto poście!:

    http://my-monsterhigh.blogspot.com/2013/06/catty-w-wersji-graficznej-w-filmiku.html#comment-form

    Słaba jakość obrazu,nagłówek noworoczny....

    OdpowiedzUsuń
  9. patrzcie, ktoś zrobił sobie cosplay http://www.youtube.com/watch?v=iQsCuuweJdc
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko mi się wydaje, że Catty ma głos polly pocket?


    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie coś w tym jest! od początku ten głos kogoś mi przypominał, ale dopiero po przeczytaniu Twojego moma się skapnęłam ;p

      Usuń
  11. Zmiana strony suuuuper kochfam tą piosenkę We are monsters!

    OdpowiedzUsuń
  12. A po One Monster Or Another zrobisz BR 5, bo tym razem zamierzam wziąć udział @.@
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  13. i love monster high song

    OdpowiedzUsuń
  14. BOSKA!!!


    BlogerkaMarti

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi działa wszystko normalnie :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)