piątek, 14 czerwca 2013

Powiadomienie dotyczące konkursu sms-owego

Dodałam tak tytuł, bo informacja, którą chcę wam przekazać jest małym powiadomieniem dla zwycięzców konkursu sms-owego z czwartego numeru gazety. Od niechcenia weszłam na stronę egmont.pl w zakładkę o Monster High. Nic się nie zmieniło poza tym, że znalazłam tam następującą treść:



Dłużej nie opłaca mi się rozpisywać, wszystko macie wyjaśnione na powyższym screen'ie. Teraz osoby, które wygrały mogą spać spokojnie i nie denerwować się, że ich nagroda jeszcze nie doszła.


2 komentarze:

  1. Ahh, już się bałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe z jakiego powodu... Może mają problem ze zdobyciem adresów zwycięzców? Albo pomyli adresy? W każdym razie nie wygrałam, ale szkoda dla tych, którzy będą musieli dłużej czekać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)