piątek, 28 czerwca 2013

Abbey 13 Wishes

Dziękuję za informację Josh'owi Nicnonks, jednak i tak udało mi się znaleźć trochę większe zdjęcie promocyjne. Kogo? Abbey Bominable z serii 13 Wishes. Nie przedłużając, tak prezentuje się córka Yeti:


Włosy, włosy, włosy... Gdyby nie różowe i niebieskie pasma, wyglądające jak opaska, fryzura byłaby, według mnie, lepsza. Strój mi się jak najbardziej podoba, dobór kolorów również, chociaż te złoto razi po oczach. Podobnie, jak u Draculaury i Frankie zamieniłabym dodatki w tym kolorze na srebro. Żółty makijaż? Uważam, że jest to zły dobór kolorystyki. Dodatkowo sądzę, że kolor szminki jest trochę za jasny.

Jak się wam podoba? Skusicie się na jej kupno?


16 komentarzy:

  1. Gdybym nie miał Abbey z serii Basic już bym oszczędzał na tą z 13 wishes

    OdpowiedzUsuń
  2. A tego już nie było?

    wasza:yyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupię,bo mam już Abbey,tyle,że z serii Skull Shores.
    P.S.Do Ally(mogem do Ciebie tak mówić? xD ): Kiedy wyniki One Monster Or Another? Jutro? W niedzielę? A może dzisiaj? xD
    I linka do salonu tatuażu Gigi z upiorkami z serii Scaris City Of Frights dodam raz jeszcze xD:
    http://www.starsue.net/game/Scaris_Tattoo_Shop.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraźnie napisałam : ,,wyniki będą w pierwszy weekend od końca terminu nadsyłania prac''. Sobota/niedziela około.

      Usuń
  4. jest Abbey no to może wyjdzie i Cleo... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie jest śliczna, ale nie przepadam za Abbey, a poza tym lalki, które już mam w pełni mi wystarczają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest już gra Gigi Tatto Shop

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  7. Och sorry , teraz pojechałam w dół strony i zauważyłam już ten post moja wina .

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.starsue.net/game/Swim_Class_Venus.html gra venus swim

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem... może zaoszczędzę ale niewiadomo

    niezalogowana Lola Bominable

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest ubieranka Venus SA na StarSue:
    http://www.starsue.net/game/Swim_Class_Venus.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Na SS jest już ubieranka Venus SA gra nazywa się Venus Swim Class . Piosenka = masakra !!!
    Podróbka Starships Nicki Minaj !

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  12. doszła gra venus pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  13. colour me creepy wilkolaczka w pudelku http://24.media.tumblr.com/5ab909a709c71d9a8470b0ff7c849362/tumblr_mp4ax43w701r7on86o1_500.jpg http://24.media.tumblr.com/c33ba1a3bb607677dd4c2ef19882fe64/tumblr_mp4ax43w701r7on86o2_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  14. ta Abbey jest przepiękna, ale niestety już ją mam z serii Picture Day

    Niezalogowana OlkaMH

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)