czwartek, 20 czerwca 2013

Nowe zdjęcie Haunt the Casbah

Niedawno pojawiło się nowe zdjęcie z serii Haunt The Casbah, przedstawiające Frankie, Clawdeen i Draculaurę. Jest to najpewniej zdjęcie promocyjne, wnioskuję to po białym tle, wysokiej jakości i nierozczochranych włosach. Niestety, prawie nie widać butów. Możemy zauważyć część obuwia Frankie i Draculaury, lecz u Clawdeen już nie.


Zdjęcie samo w sobie mi się podoba, jednak lalki niekoniecznie. Twarz Clawdeen wyszła tutaj co najmniej dziwnie. Jedyne co mi się w tej serii podoba to stroje i kolorystyka, ale tylko u wilkołaczki, ponieważ do reszty, według mnie, nie pasuje złoto, lecz srebro.

Którą z nich chcielibyście mieć? Która prezentuje się najlepiej?


8 komentarzy:

  1. clawdeen

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza Clawdeen :) Nie poodoba mi się tylko Frania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się wydaje że z Deenie jest coś nie tak.Dokładniej z jej twarzą.Wygląda jakby przejechała po niej glebogryzarka.Co najmniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę, że ta, co zapytała Vii, czy wolałaby mieć ręce jak parówki, czy pocić się majonezem. XD Dziwne dziecko z ciebie...

      Usuń
  4. Frania i Clawdeen

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)