sobota, 22 czerwca 2013

Zdjęcie promocyjne 4 packu C-A-M'u?

Pojawiło się niedawno nowe zdjęcie ekskluzywnego packu. 
Przypuszczam,że jest to obrazek promocyjny:
http://i2.pinger.pl/pgr245/154313900009b0cc51c496cb/Mix.bmp 
Nie wiem jak wam,ale coraz bardziej przekonuję się do tego zestawu,choć nie przepadam za lalkami do składania.  Przypuszczalne promo wygląda super. Chciałabym żeby zrobili drugi taki zestaw,ale z innymi postaciami - byłoby to bardzo opłacalne dla tych, co jeszcze nie kupili żadnego C-A-M'u ;) 
Osobiście polecam, jednak czekam cały czas na polską cenę.

Podoba wam się ten zestaw? Macie którąś lalkę,która jest w tym zestawie?


UWAGA! ZASZŁA MAŁA ZMIANA W TERMINIE ODDAWANIA PRAC NA 
KONKURS - MOJA UPIORNA POSTAĆ 3! ----> Link do posta z konkursem <3
Za utrudnienia, przepraszam :3

9 komentarzy:

  1. Chętnie bym go kupiła, ale mam już dwie lalki z tego zestawu. Gorgony nie lubię, więc nie opłaca mi się go kupować tylko dla Beeanny. WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beeannę da się kupić samą

      Usuń
    2. Wiem, że się da, ale nie ma w tym zestawie z Beeanną tułowia... WM

      Usuń
  2. Eeee, ten zestaw jest za duży, nie podoba mi się ta Gorgona...
    Jesli bym miała mieć jakiś zestaw CAM, to ten podwójny z dziewczyną z lodu i z gumy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajne=) ; nie mam jeszcze żadnego CAM-a. Moim zdaniem w pojedynczych zestawach powinny BYĆ tułowia. Gdyby były sprawiłabym sobie Eyeris Polyphemus albo harpię.
    Jeśli chodzi o ,,żelkową'' dziewczynę (dobrze mówię?) nie podoba mi się, że ma plastikowego wiga.
    Jak już mówiłam- fajne, ale już się boję polskiej ceny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)