środa, 12 czerwca 2013

Parę zdjęć Abbey Music Festival

Pokazywałam już wam kiedyś zdjęcia Venus z tej serii. Teraz doszły jeszcze fotki Abbey MF:
http://1.bp.blogspot.com/-fuAxMU6UnWk/UbhAPkuHAkI/AAAAAAAAfy4/oNh7Se-Z35Q/s1600/tumblr_mo9h288fxd1s9ae2to2_250.jpghttp://3.bp.blogspot.com/-W1RcT5fsgEo/UbhAQHTCgaI/AAAAAAAAfzA/3MoYkltM40E/s1600/tumblr_mo9h288fxd1s9ae2to3_1280.jpghttp://2.bp.blogspot.com/-_C2AkgnDfK4/UbhARcAQCeI/AAAAAAAAfzQ/e39YTSrSC-c/s1600/tumblr_mo9h288fxd1s9ae2to4_1280.jpghttp://2.bp.blogspot.com/-lZCU72v0hLw/UbhAQhGUCiI/AAAAAAAAfzE/8H0W0bVyyuQ/s1600/tumblr_mo9h288fxd1s9ae2to5_1280.jpg 
Lalka jest prześliczna ^.^ Jak to już Vii wspomniała - przypomina mi trochę Lady GaGę :*
Ja niestety mam już lalkę Abbey,więc o tej raczej nie mam co marzyć, jednak jak najbardziej jest warta uwagi i polecenia ;)

Podoba wam się Abbey w tej serii? Chcecie mieć jej lalkę?


19 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się i nie chcę jej mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudna w takim wydaniu. Ale już mam Abbey i do tego podobną jeśli chodzi o makijaż i fryzurę... Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lady Gaga w wersji lalkowej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na FB Star Sue jest zapowiedź Draculaury 13W. Będzie między 14, a 15 czerwca :D.

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Abbey basic i twierdzę, że ta z Music Festival jest lepsza nawet od podstawówki:)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ją w Basic'ku,ale jednak za ch^lerę bym ją nie wymieniła ^.^ Ale,ta przyznaję - czarująca w 100 %! :D

      Usuń
  6. Jest zayebista i koniec!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chcę ja:* jest super jak będzie w polsce kupię ja:* pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  8. ma cudne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. poda mi sie tata pojechal do niemie w wodzial ja kupil mi ja ma teraz 11 lalek mh :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem ze nie na temat ale Kassidy Kong to ...........................GORYL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ma buty, fryzura niezbyt mi się podoba, tak samo rękawy. Moja ocena: 4,5/10, butów pewnie nie da się zdejmować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pojawiła się ubieranka Draculaury na stronie star sue na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  13. JEST ZAPOWIEDZ UBIERANKI DRACULAURY 13 WISHES PISAŁA KORNELISA

    OdpowiedzUsuń
  14. tu są lalki mh gigi twyla frankie i draculaura http://www.youtube.com/watch?v=1pPVWK_rn-w pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepiękna, bosska! Rzeczywiście przypomina Gagę... Ja już mam Abbey Picture Day, ale gdybym nie miała to bym się zastanawiała nad tą... CUDO

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)