wtorek, 18 czerwca 2013

Kolejny zestaw wylądował w pudełku!

O jakim zestawie mówię? O Party Lounge Spectry 13 Wishes!:
http://3.bp.blogspot.com/-3If52LSbLbc/UcADjs_sR_I/AAAAAAAAIBk/1BKIHzChePE/s1600/1013016_3c25800290885182_458506485_n+copia.jpg 

Jak dla mnie zestaw jest wart uwagi. Spectra wyszła ślicznie, tak samo jak zestaw. Zdziwił mnie tylko napis ,,Connects to your Mp3 player!'' - możemy podłączyć do niego Mp3?! Jak dla mnie, wielki plus za to. Szkoda tylko,że ja posiadam Mp4 i mam już Spectrę z serii DDG, choć myślę,że chyba i 4 by pasowała do tego zestawu. 
W każdym bądź razie, zestaw jest bardzo udany i polecam jego zakup ;D

Podoba wam się ten zestaw? Co myślicie o Spectrze? Uważacie,że to dobry pomysł z podłączeniem Mp3?


5 komentarzy:

  1. jest zapowiedz ubieranki 13 clawdeen pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba pierwsza Spectra, która naprawdę mi się podoba ;) Nie kupię jej jednak, ponieważ ogółem nie przepadam za tą upiorką. Przerażają mnie trochę jej oczy... No ale jeżeli ktoś uwielbia Spectrę, to radzę ją zakupić. ;D WM

    OdpowiedzUsuń
  3. Spectre fajnie wyszła w tym zestawie ;D ale akurat na tym zdjęciu jej twarz nie wygląda zbyt dobrze ;/ ogólnie bardzo ja lubię i to okropne jak źle ja robią. Mi osobiście ani trochę się ona nie podoba z serii PG i DDG ;/ za to najlepsza jest w PD i GNO ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spectra wręcz mnie oczarowała, lalka w pudełku, ta na zdjęciu ekspozycyjnym niezbyt. Podłączenie MP3 - świetny pomysł, szkoda tylko, że nie mam takowego sprzętu i pieniędzy. ;P Ponadto mam zamiar zakupić Catrine de Mew, Rochelle ze Scaris i ewentualnie Lagoone z Roller Maze, bodajże. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)