sobota, 15 czerwca 2013

Wyniki Freaky Fab Movie Creator!

Na tym konkursie osobiście się zawiodłam. ;_; Prac przyszło mało, nie wszystkie zostały dopuszczone, ze względu na błędny gatunek filmowy. Kolejnej edycji nie będzie, już wam mówię, za to dziś daję ogłoszenie nowego konkursu. Przejdźmy do wyników... Zacznę od wyróżnienia.

Wyróżnienie dla... Nicolette de High!

Film byłby na prawdę ciekawy! Gratuluję! :-)


"Scary Secret of Vampiromunia"

 Clawdeen, Frankie i Draculaura zwyciężają w konkursie darmowe bilety do Wampirumunii. Korzystają więc z okazji. Na miejscu kwaterują się w małym hotelu. Z ich okien widać piękny krajobraz doliny, a także tajemniczy, mroczny zamek, który wzbudza ich podejrzenia. Następnego dnia słychać tam dziwne odgłosy, więc straszyciółki postanawiają sprawdzić, co dzieje się w mrocznej rezydencji. Okazuje się, że mieszkają tam wampiry, na których czele stoi Nicolette - dampirka, czyli pół-wampir, pół-człowiek. Wyjaśnia, że od paru stuleci między klanem wampirów a wilkołaków toczy się spór, ale tak naprawdę nie wiadomo, o co. Co noc wilkołaki nachodzą zamek i zaczyna się walka. Czy straszyciółki wymyślą sposób, by dojść do porozumienia między klanem wampirów a wilkołaków? Czy jest, o co się kłócić? Czy problem obu ras na pewno jest ważny? Czy aby nie powinni złączyć sił, by razem stawić czoła czemuś o wiele gorszemu? 




1. miejsce należy się.... Aleksa.De.Nile0707

Praca była wykonana profesjonalnie (ten znaczek TM!!!!) i w dodatku spełniała
wszystkie moje wymagania! (to się nazywa film przygodowy!)



Scary Party at Rio™

Uczniowie Monster High podczas pobytu w Wampilerii wygrywają wycieczkę do Rio De Scariro™.Żaden upiór nie podejrzewa,że to zwykły podstęp Rindy Paws™,która ma obowiązek pod groźbą potępienia do końca karnawału złożyć ofiarę wielkiemu potworowi mieszkającemu w wulkanie. Dziewczyny bawią się bardzo dobrze tańcząc w centrum miasta,lecz chłopaki zaczynają coś podejrzewać słysząc przypadkowo rozmowę organizatorów konkursu na królową karnawału. Draculaura™, Clawdeen™, Frankie™, Cleo™ i jej starsza siostra próbują swoich sił w przeklętym konkursie. Nefera™ jednak nie ignoruje słów Deuca™ i Clawda™. Robi wszystko aby na ofiarę wybrano jej siostrę. Nieświadome dziewczyny nie słuchają przestróg upiorów co kończy się wygraną Cleo™.Zwyciężczyni zostaje przeniesiona do wulkanu.Czy chłopakom uda się uratować Cleo™,a Nefera™ i Rinda™ poniosą konsekwencje?Tego dowiesz się w nowym filmie na DVD Scary Party at Rio™!


Nie, nie ma więcej prac, ani miejsc. :-) Czekajcie na nowy konkurs! Upiorne pozdrowienia!

~Violetta


23 komentarze:

  1. Dzięki ;)
    PS. Przypominam o konkursie ,,One monster or Another''! Mam na razie tylko 4 prace więc jest duże prawdopodobieństwo wygranej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie poinformowałaś wcześniej :/ Zrezygnowałam, bo uważałam ,że nie mam szans, a poza tym jest za mało czasu na wykonanie komputerowej wersji(do tego bez base'ów i trzeba robić obie postacie0.0 dla mnie za surowe zasady:/). O wersji rysunku w realu nawet nie myślę. Przekonałam się już w MGSOD, że nie mam talentu(Tak w ogóle moja praca była na tyle ładna aby mieć wyróżnienie-,-) Tak więc jednym słowem, a nawet trzema - Koniec z konkursami!, oczywiście dla mnie koniec*o*

      Spectra-Voncerber

      PS do Violi: Moja praca tez nie doszła? Czy nie uznałaś jej?

      Usuń
    2. Nie uznałam chyba, bo nie spełniała warunków.

      Usuń
    3. WTF? Dlaczego?o.0. Przecież wszystko było dobrze*0*

      Spectra-Voncerber

      Usuń
    4. Naprawdę nie pamiętam, nawet jeśli uznałam, to widocznie były lepsze prace i tyle. Wyniki są jakie są i koniec!

      Usuń
  2. A nie miały być 2 wyróżnienia ? A moja praca ci się spodobała ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały, ale nie ma. :-)
      Nwm, nie kojarzę cię.

      Usuń
    2. Mój film to Nigdy cię tutaj nie było

      Usuń
    3. Nie doszedł.

      Usuń
  3. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eInVWlukjCg triller 13 w


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  4. A moja nie doszła, czy po prostu nie zajęła żadnego miejsca?

    Blue Raven (Cytrynova_13)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo ja akurat rejestruję w mózgu każdy nick i każdą pracę. -_-

      Usuń
    2. No wiesz, mi chodzi o to, że chcę wiedzieć, czy może czasami nie mam problemów z mailem, bo już tak bywało -.-

      Blue Raven

      Usuń
    3. Podałabyś tytuł, a nie się pytasz na podstawie nicku. -.-"

      Usuń
  5. Zawsze wygrywa ktoś z ekipy bloga... -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważ na to,że my oceniamy jaka praca jest,nie kto ją wykonał,jak praca jest ładna,ale wykonała ją Lorr np. to ja mam tego nie uznać i wybrać gorszą,by tylko nie wygrała? Bezsens. Ewentualnie jesteś kimś, kto nie wygrał i zazdrości, wtedy to co innego...

      Usuń
    2. Osoby z ekipy mają takie samo prawo do brania udziału w konkursie. -,-
      Jakiś problem?

      Usuń
    3. Dla waszej wiadomości : Nie brałam udziału w tym konkursie -.- Ciekawa jestem, która z was wygra w kolejnym konkursie...
      A skąd ja mam wiedzieć, czy przypadkiem nie było pracy lepszej od tej, którą zrobiła Lorraine? ;/

      Usuń

    4. Jak ci się nie podoba to spier*alaj i tyle. Tak się składa, że coraz mniej osób bierze udział w konkursach i co ja mam, na pierwszym miejscu 3- zdaniową pracę umieścić, tylko dlatego, że Aleksa to Aleksa i jest z ekipy, chociaż napisała o wiele lepiej? No chyba nie. -.-" Więc zajmij się sobą, a nie oceniaj innych, bo gdy patrzę na pracę to nie obchodzi mnie KTO ją zrobił tylko JAK.
      No skąd ty masz to wiedzieć?! Nie wtrącaj się. Praca All jest świetna, a ty tylko zazdrościsz jej tego, że miała taki pomysł. Dyskusję uważam za zamkniętą.

      Usuń
  6. Praca Aleksy jest świetna!!Powinnaś wysłać ją do Mattela !Naprawdę bardzo chciałabym obejrzeć taki film.Gratuluję :)
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Mattela! Do Mattela! Do Mattela! Do Mattela! Do Mattela! Do Mattela! Do Mattela! Do Mattela! Do Mattela!

      Usuń
    2. To dawać potworki maila do nich :P Wyślę może XDDD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)