wtorek, 25 czerwca 2013

Nowa Część "Przyjaciółek na zabój"!

Pojawi się nowa książka z serii "Przyjaciółki na zabój", tytuł brzmi.... "Who's that ghoulfriend?"
czyli "Kim jest ta straszyciółka?". Dotyczyć to na pewno będzie Webrelli, której ilustracja widnieje na jednej stronie. Przejdźmy do okładki:


Okładka jest cudna graficznie, zresztą jak wszystkie okładki tej serii.
Wyjątkiem stanowią lekko zielonkawe włosy Rochelle, jednak to szczegół.
Głowa Robecci jest jakby przylepiona do ciała, ale już nie będę się tak czepiać. (:
Ja nie przeczytałam ani jednej części, bo zniechęciły mnie te duże litery,
niczym dla 7 latków uczących się czytać... -.-


A o to ilustracja Webrelli.
Widzieliśmy już jej lalkę wcześniej, więc najwyraźniej
autorka miała swój wpływ na powstanie nowej postaci!
Webrella będzie więc postacią książkową i szczerze wątpię, by wetknięto ją w jakiś film...

EDIT:
Jeszcze kilka ilustracji, które znalazłam. c:



Podoba wam się rysunkowa wersja Webrelli?
Kupicie książkę w wersji polskiej?
Podoba wam się okładka?




14 komentarzy:

  1. Wiedziałem że okładka będzie niebieska.Koleżanka mi wisi 5 zł.Było do przewidzenia .1 była różowa a główną bohaterką była rochelle jej kolorem jest różowy i szary.Na tym się skończyło czytanie zniechęciło mnie to samo co cb. 2 część zielona a główna bohaterka to Venus jej kolorem jest róż i zieleń.3 część MUSI być o robecce A jej kolorami jest niebieski i czarny.Ja obstawiałem niebieski koleżanka fioletowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest zapowiedź ubieranki venus swim assortment

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  3. jest zapowiedz wenus swim na star sue facebook:P pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  4. widać że to będzie o córce pająka bo na okładce są pajęczyny
    kiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydowna prześliczna ♥.♥ Musze ją mieć jako lalkę!!!. I podobno jak był okres próbny poszukiwaliście osoby, która potrafi pisać imiona postaci, czyli Vi nie spełnia warunków aby pisać na blogu. pisze się Webarella lub Wydowna (bo Webarella to jej nazwa w Power Ghouls, chyba). Nie no taki żarcik kazdemu może się pomylić^^ poza tym Violci tak łatwo nie oddamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, co do wpisu z butami, jeśli to buty Jinafire?! http://25.media.tumblr.com/3c2da28d92debe5a5ed2309481fb2480/tumblr_moygsqUjSn1qdhv0vo1_500.png

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wszystkie części i muszę mieć i tą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i w sobotę o 9, będzie lecieć w Disney Channel Upioryż - Miasto Strachu!

      Usuń
  8. Też mi się nie podobają duże litery i te obrazki co 4-5 stronach. Ale mimo wszystko czytam i zamierzam kupić już 2 część, bo okazji nie miałam aby jej kupić. Ja czytałam książki Lisi Harrison (Monster High) i mnie zaskoczyła. Nigdy wcześniej nie widziałam lepszej książki<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam wszystkie części, litery, co prawda, oprowadzają do szału. Na forach internetowych piszą "seria dla nieco młodszych fanów monsterek", więc nie ma się co dziwić. Okładka jak zawsze cudna. Wiedziałam, że będzie niebieska. Skąd? Bowiem pierwsza część jest różowa, a numerek "1" na grzbiecie był niebieski. Druga część zielona i różowy numerek. Więc trzecia niebieska z zielonym numerkiem. Okładki:
    1. Różowa
    2. Zielona
    3. Niebieska

    Numerki:
    1. Niebieski
    2. Różowy
    3. Zielony

    Jest to więc jakby przekręcenie kolorów w numerkach, aby były te same.
    Mam nadzieję, że rozumiecie. ;)
    Pozdro. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!! Na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie którzy piszą że ją przewidzieli dzięki kolorom postaci , numerom a ja.. Ją sobie wyśniłam. Wyglądała dokładnie tak! O.o Możecie sobie mówić że kłamię alt to prawda!!! Kurd* jestę jaskowidzę 0.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyśnij mi, czy poznam jakieś fajne osoby w psychiatryku. O_O

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)