piątek, 7 czerwca 2013

Nowe zdjęcia dwupaku Ross'a i Abbey

Wybaczcie, że tak długo nie pisałam, ale za każdym razem, gdy znajduje coś nowego, dziewczyny mnie wyprzedzają. Tak więc, chciałabym pokazać wam zdjęcia z dwupaku Ross'a i Abbey, abyście lepiej mogli się przyjrzeć szczegółom. Uprzedzam, zdjęcia są zrobione amatorsko i ich jakość może być nie najlepsza, ale za to są naprawdę dużych rozmiarów i polecam je powiększyć.






Jak dla mnie Ross, a raczej jego strój, wyszedł słabo. Niewiele różni się od podstawowego. Abbey ma dość skromne ubrania, dopiero teraz to zauważyłam, a kolczyki mają kształt sopla lodowego. Ogólnie po zbliżeniu zniechęciło mnie do tych lalek.

Kto wam się bardziej podoba? Ross czy Abbey?


3 komentarze:

  1. Bardziej Abbey , Ross wygląda jak zawodnik "sumo" xd :P

    (dostałam spectre DDG cudna!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam tą Spectrę jest bossssska!

      Usuń
  2. Chyba logiczne, że Abbey (przecież jest dziewczyną)
    Jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)