środa, 26 czerwca 2013

Konkurs na DeviantArt'cie

Od razu mówię, nie zapędzajcie się tak, konkurs został już zakończony. O co w nim chodziło? Na podstawie bazy należało wymyślić postać. Nagroda za pierwsze miejsce mnie rozwaliła... $3.000, czyli na nasze ponad 9.200 zł. Do tego zestaw Create A Monster i, prawdopodobnie, wyprodukowanie przez Mattel tej postaci jako lalki. Pracę należało zrobić w programie dA Muro. Nie jest on za łatwy... A, i jeszcze oczywiście mały szczegół: w konkursie mogły brać udział osoby z Australii i powyżej 13 lat. Ponieważ aplikacja do tworzenia postaci wciąż jest dostępna, pokażę wam kilka screenów.





Kilka postaci, które zakwalifikowały się do pierwszej dwudziestki-piątki.





Nagroda za pierwsze miejsce, o której już wcześniej wspominałam.


Pragnę przypomnieć, że nie jest to pierwszy taki konkurs. Był on już w kilku innych krajach. Ale dlaczego nie było go jeszcze w Polsce? Czy polscy przedstawiciele Monster High są zbyt leniwi, żeby zorganizować ten konkurs, czy może brak sponsorów?

Co sądzicie o tym konkursie? Chcecie, żeby był on kiedyś w Polsce?


9 komentarzy:

  1. drogie redaktorki pomóżcie mi moja mama nie pozwala mi kupować lalek monster high ani wogóle zabawek uważa że to głupota dla pięciolatków i mi powiedziała że jeśli nie będe kupowała zabawek to dostane laptop co ja mam zrobić? ps.super blog codziennie go czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja odpowiedź raczej może cię trochę zaskoczyć, ale trudno:
      Lalki Monster High podobają się tylko na obrazku. Bardzo chcesz mieć ich jak najwięcej i namawiasz rodziców, żeby ci je kupili. Gdy już masz jakąś lalkę, ''szał'' na nią przechodzi ci po kilku dniach. Stoi sobie na półce i tylko się kurzy. Jednym słowem: pieniądze wyrzucone w błoto. Zdecydowanie popieram twoją mamę, żeby kupić ci laptopa. On jest o wiele bardziej przydatny.

      Usuń
    2. ja mam 8 lalek monster high i ja mam 15 lat i dzięki za głupią odpowiedz

      Usuń
    3. Ja nie podzielam zdania Lorr. Co prawda polecam bardziej laptopa, ale mam 13 lalek MH i niedługo 14 lat.Nigdy żadna mi się nie znudziła. Znajduję dla nich czas w każdy weekend i się nie kurzą v.v Najpierw laptop, ale nie rezygnuj z pasji! Jeśli hcesz lalkę bardzo, mozesz na nią zaoszczędzić.

      Usuń
    4. ale moja mama wogule nie pozwala mi kupować lalek i nie mogę na nie oszczędzać i chyba nie czytałaś tego zdania ,,uważa że to głupota dla pięciolatków,, i mówiła że to marnowanie pieniędzy.

      Usuń
    5. Jeśli to tw kasa,zarobiona,oszczeędzona to naprawdę nie fair x.x

      Usuń
    6. Ja się zgadzam z Lorraine. Mam jedną lalkę i teraz naprawdę żałuje, że wydałam 100 zł. Mam 11 lat, a i tak nie zależy mi na lalce . Co prawda, uwielbiam pstrykać im foty, ale laptop to laptop, ok. 2 tyś to pomyśl ile byś miała lalek. A co wtedy zrobisz, gdy stwierdzisz, że jesteś na nie za duża ?

      Usuń
  2. jest zapowiedz ubieranki pisała kornelisa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłabym za tym zeby napisać do MH Polska, czy nie zorganizowaliby takiego konkursu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)