sobota, 22 czerwca 2013

Wydanie Specjalne

Doszły mnie słuchy, że od 19 czerwca można kupić w kioskach nowe Wydanie Specjalne - już trzecie w tym roku. W takim tempie jestem pewna, że będą jeszcze przynajmniej dwa/trzy takie numery do końca grudnia. Ale nie wybiegajmy za daleko w przyszłość. Zacznijmy od okładki.


W sumie nie widzę wielkiej różnicy między poprzednimi wydaniami. Kilka postaci w konkretnej serii, logo na górze, napisy, oznajmujące co znajduje się w numerze.


Polecam powiększyć to zdjęcie, abyście mogli łatwiej rozczytać treść. 
W tym artykule dowiemy się o Egipcie, czyli domu naszej ulubionej księżniczki, Cleo. Jest tutaj sporo informacji i dat, związanych z historią tego miejsca, co zdecydowanie może nam pomóc w lekcjach historii. Jest to według mnie świetny pomysł. Połączenie czegoś pożytecznego i ciekawego dla czytelników. Dodatkowo dowiemy się trochę o reinkarnacji, czyli życiu pozagrobowym.


Jak pokazać innym, że nie zapomniało się o nich w czasie wakacji? Oczywiście pocztówkami! Lagoona skorzystała z tego patentu i wysłała ją do swoich straszyciółek z nad jeziora Loch Ness. Co do grafiki, tło jest śliczne. Widać detale, a nawet najmniejsze linie. Czegóż chcieć więcej?

Mnie ta ''zapowiedź'' przekonała i zapewne w przeciągu kilku następnych dni pójdę do kiosku i, o ile będzie, kupię to Wydanie Specjalne. Pozostaje tylko jedna zagadka, którą jest konkurs.

Zamierzacie kupić ten numer? Podobają wam się zapowiedzi?


17 komentarzy:

  1. No, ciekawe jaki będzie ten konkurs ^^^

    OdpowiedzUsuń
  2. może kupię ale chyba wolę kupić gazete mh tą po tej z Clawdeen na okładce:P pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba będzie kosztowało jak zwykle 10 zł albo 6 99

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie se te wydania specjalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM! MAM CLAWDEEN! DOSZŁA! *Le zaciesz*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dzisiaj jest sobota, a w sobotę listonosz nie roznosi poczty. *le Wtf?*

      Usuń
    2. Nwm. Najważniejsze, że jest *.* Coś tak czuję, że tb dostanie się spectra ^.^ ♥ i everybody zadowoleni ♥ Vii- Frankie All- Clawdeen Lorr- ? Raczej Spectra ^.^ chyba do kompletu dadzą. Zozo już zgodę wysyła z Rochi.

      Usuń
  6. u mnie w sobotę poczta dochodzi tylko w niedzielę nie i o co chodzi z tym że lalki dostałyście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za redagowanie bloga. Nagroda taka.

      Usuń
    2. Fajnie, że Was nagradzają i Wam gratuluję, tylko szkoda, że Ghouls Alive :/

      Usuń
  7. Fajne, jutro kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam właśnie wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To kosztuje 19.99 i do tego jest piny i bluzka . Chciałam bym kupić ale bluzka ... widziałam swoją znaj. która ma 7 lat i na nią bluzka jest dobra ! Ja jestem dużo od niej starsza dlatego nie kupuję gazety przez bluzkę :( ;( .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak 19.99 to nie ma mowy! Max. 10 zł. lorr, jak kupisz to weź napisz posta z konkursem. Plosieeem <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)