sobota, 15 czerwca 2013

Prezentacja handlowa Mattel w Hiszpanii

Za info dziękuję agis213. Czyżby za niedługo pojawić miał się oficjalny trailer 13W ?
To video, raczej go nie przypomina, jest to bardziej urywek filmu, zaprezentowano go na handlowej prezentacji Mattel'a, chciałabym go wam jednak pokazać.
Widać w nim graficzne wersje upiorek. Abbey wspaniała! Zastanawia mnie jednak to, że... jest blondynką.. Dodatkowo zobaczyć możemy Cleo i Ghoulię 13 Wishes!

Link do filmiku.

Czekacie na film?
Jak myślicie, pojawią się lalki Cleo i Ghoulii?




13 komentarzy:

  1. ze względu na kolor włosów początkowo wziąłem Abbey za Blue ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie wtf?! Lagoona miota lodem? Ale potem skapnęłam się, że Lagoony z tej serii nie ma@.@
      JVV

      Usuń
  2. Cleo cudowna *_* Czemu nie ma jej lalki -.-''
    Fajnie się zapowiada, oby cały film był taki super, bo 'zwiastun' wymiata! :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i Vii - poprawiłam. Skróty serii są taką niepisaną umową - zawsze z dużej litery i bez kropek na końcu. Mam nadzieję,że się nie pogniewasz ^.^ XD

      Usuń
    2. Spk, pisałam szybko. xD

      Usuń
  3. Ile błędów jest w zeszycie,
    ile prac zrobionych skrycie,
    ile wspomnień po wagarach,
    ile pani w szkole starań,
    ile godzin bije czas,
    ile liści sypie las,
    tyle szczęścia i słodyczy
    w Twoje święto Tobie życzy Julka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kanale "Namanthasuxx" jest już opis łazienki Lagoony!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego Frankie Zawsze Musi Być Głównym Bohaterem!? To Zaczyna Być Się Głupsze -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle madame Frankie musi być na pierwszym miejscu -_-
    Ech dobrze,że jeszcze jest chociaż Abbey i Ghoulia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)