sobota, 1 czerwca 2013

Zdjęcia zestawu Draculaury!

Niedawno pojawiły się zdjęcia C-M-C,potem MF, a teraz mam dla was tę oto fotkę:
(Edit od Lorraine: Znalazłam trochę większe zdjęcia bez zasłaniającej ich ''dziewczynki'', która była w poprzednim, opublikowanym przez Aleksę obrazku)



Zestaw jednak nie robi na mnie zbyt dużego wrażenia. Jest ładny,ale ,,szału nie robi''. Meble są urocze,ale bardzo proste, Draculaura również nie jest tu bardzo wymyślna,jednak jak już mówiłam, nie jest najgorzej ;)

Co sądzicie o tym zestawie? Podoba się wam? Kupicie?


4 komentarze:

  1. Kupiłabym, ale mam kawotrumnę, a do tego mam Lalę ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. aleksa patrz co znalazłam okazuje się że 13 wishes będzie we freaky fab tego lata https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152138122272481&set=pb.225525412480.-2207520000.1370159639.&type=3&theater
    link do zdjęcia i mini posta

    niezalogowana ania123

    OdpowiedzUsuń
  3. są zapowiedzi ubieranek ever :(:/ nie lubię ich pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i Operettę, i Draculaurę, więc na 100% nie kupię.
    By the way, jest już ubieranka Lagoony 13 W: http://www.starsue.net/game/Lagoona_in_13_Wishes.html

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)