niedziela, 30 czerwca 2013

Wilkołaczka C-M-C już w pudełku!

Ostatnio pokazywałam wam potwora morskiego i ubrania. 
Teraz znalazłam zdjęcie wilkołaczki z tej serii:
Mam o tym zestawie takie same zdanie jak o potworze morskim. Nie podobają mi się włosy, są plastikowe, we wściekłych kolorach. Lalka wygląda jak Clawdeen,która ufarbowała futro na różowo. Ubrania wilkołaczki są prześliczne,ale jednak lalka odstrasza mnie na tyle,że raczej jej nie kupię,a bardziej zamierzę się na 'fashion pack' do niej ^.^

Co sądzicie o tym zestawie? Podoba się wam? 

 
EDIT:
Zauważyłam tą lalkę na e-bay'u. Niestety już wyprzedana. Były tylko 2 sztuki. Kosztowała $39.99,czyli w przeliczeniu - 119.97zł. Myślę,że u nas będzie trochę droższa,ale nawet za taką cenę nie kupiłabym jej. Uważam,że nie jest tego warta.

4 komentarze:

  1. byla by nawet spok gdyby nie te plastikowe włosy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba wiem, dlaczego te włosy są plastikowe ^^ Aby można je była pomalować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza lepsza, nawet pomimo plastikowych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. DT 3 w pudełkach :) http://marsmcflytrap.tumblr.com/image/54253894870


    agis213

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)