sobota, 22 czerwca 2013

Stroje Ever After High

Przykro mi, ale niedługo mają pojawić się lalki Ever After High jako zdjęcia promocyjne. Pojawiły się już zapowiedzi na innych, zagranicznych blogach o Monster High. 
Co gorsza, opinie redaktorów były pozytywne. Cieszyli się z EAH.
Mi się w sumie również podobają.



No cóż... stroje zapowiadają się ciekawie. Logicznie myśląc, Mattel teraz będzie poświęcał więcej czasu dla Ever After High, żeby je trochę rozkręcić, za to Monster High będą poświęcać mniej uwagi.
Co może się przez to stać? Mniej nowych lalek, mniej serii, mniej odcinków, mniej filmów... Chyba, że EAH i MH zajmują się zupełnie inni ludzie, chociaż w to wątpię, właśnie przez to, że jakość strojów jest do siebie bardzo podobna.

Jak myślicie, czy po rozkręceniu Ever After High Monster High pójdzie w odstawkę?


15 komentarzy:

  1. Zrobiłaś mały błąd na końcu powinnaś napisać "Ever" a napisałaś "Avar"

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię ever jest do bani ale jak ktoś lubi to niech sie nie obraża ze jestem głupia itp:P pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się podoba EAH
    W MH cały czas dają "Trójcę wspaniałych"
    Dlaczego nie zrobią filmu o Cleo albo Lagoonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo Spectrze.

      Usuń
    2. Fakt, ale Scaris jest poświęcone Rochelle, a 13 Wishes Howleen

      Usuń
    3. W EAH też jest taka trójka: Apple, Raven i Brier

      Usuń
  4. EAH wymyślił Adu Paden czyli znany aktor z MH

    OdpowiedzUsuń
  5. gówno mnie obchodzi EAH i tak monster high rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. TE ubrania zostały stworzone przez fana!!! Pisze o tym na swojej stronie. Oficjalne mogą się bardzo różnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to osoby, które pisały tego posta na zagranicznym blogu mnie okłamały:P Już zmieniam.

      Usuń
    2. Ja nawet lubię EAH i podobają mi się te stroje... Może nawet będę miała jakąś lalkę, ale nie Raven, bo wyszła brzydko :/ może Madeline Hatter albo Apple...
      Ale to, że lubię EAH nie znaczy, że przestanę lubić MH. MH ZAWSZE BĘDĘ LUBIĆ BARDZIEJ.
      Myślę, że EAH nie przyćmi MH, będą rozwijać i to i to, przecież w planach są już 2 filmy MH: 13 Wishes i Frights, Camera, Action w którym będzie Catty Noir i seria Ghouls Night Out. W najbliższym czasie będzie się dużo działo w MH, na pewno do Polski wejdą lalki 13W, Power Ghouls(powinni zrobić z tym odcinek, chciałabym), no i jeszcze Catty i Ghouls Night Out. Spoko nie martwcie się dziewczyny! :)

      Usuń
    3. Te ubrania nie zostały zrobione przez fana! Na tej stronie ---> http://www.flickr.com/photos/margarit-chan/9099852261/in/photostream/
      są niektóre z nowszych ubranek dla MH i EAH na pierwszym widać ubranko Scary i Abbey 13W, na drugim sukienki z EAH a na trzecim ubranka Wydowny/Webarelli oraz Frankie PowerGhouls.
      ~Oceania Blue

      Usuń
  7. Nie trzeba od razu tracić głowy, bo na rynek ma wyjść jakaś nowa seria lalek. MH przynosi im za dużo zysków, by je zaniedbali. Tymbardziej, że jak pisze Olka MH, mają wyjść dwa nowe filmy, Upioryż jeszcze muszą przetłumaczyć na niektóre języki, są nowe postacie, serie, więc ja osobiście się nie martwię. W końcu Bratzillaz też podrabiało MH i co im z tego przyszło? Nic. Absolutnie nic. Ja tam się nie martwię ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)