poniedziałek, 17 czerwca 2013

Omówienia najnowszych lalek

Dawno nie dodawałyśmy na blogu omówień.
Tak zauważyłam, mając dużo zasubskrybowanych kanałów,które zajmują się właśnie opowiadaniem o nowych lalkach,że doszło ich całkiem sporo.
Dodam tu skumulowane review'y, można przyjrzeć się nowym rzeczom ze świata Monster High ;) :

-Omówienie łóżka Spectry

-Omówienie łazienki Lagoony
 

-Omówienie Die-Ner Draculaury

-Omówienie lalki pani Głoweni Krewnickiej i Koszmarka

-Omównienie zestawu Ghoulii i Cleo Lab Partners

-Omówienie lalek Haunt the Casbah

-Omówienie lalki GiGi

-Omówienie zestawu Cleo 13 Wishes

-Omówienie lalek Music Festival

-Omówienie lalek 13 Wishes (bez lalki GiGi)

-Omówienie lalek Ghouls Night Out

Najbardziej z tych wszystkich opisanych lalek podoba mi się GiGi. Postaram się,aby to ona trafiła do mojej kolekcji.
Do mebelek nie ciągnie mnie tak bardzo,choć gdybym musiała wybierać - wzięłabym łóżko Spectry.

Jaką lalkę z omówień chcielibyście najbardziej? Jaki review najbardziej wam się spodobał?

PS Mam do was małą sprawę. Czy chcielibyście,aby we wtorek pojawiła się 3 edycja Mojej Upiornej Postaci? Teraz mam więcej czasu i nawet za wyróżnienie mogą zostać wykonane postacie ;) 

22 komentarze:

  1. Ja marze o Twyli i Howleen 13 wishes c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do MUP? i feel goog!!! robciaj bedzie zajeb**ście

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zastanawiam nad trzema lalkami, nie wiem którą wybrać : Frankie Basic ( w sklepie w mojej miejscowości jest ^^^), Frankie Scaris lub poczekać na Frankie 13 wishes :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę GiGi.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  5. *le protestowe głosy*Daj nam MUP :D

    OdpowiedzUsuń
  6. *Do ludziuf co chcom przemraśny MUP3:
    Okey, będzie jutro jak ze szkoły wrócę ^.^
    Ale uprzedzam, jak nie będzie min. 7 prac, to siem obrażem i konkursów na czas nieokreślony nie będzie ode mnie ^.^ Więc nie zawieść tej mordki :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrobię na 100 pro
    Ps. A majom

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę miała Twyle *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dla was Wiadomość! Na Disney Channel pojawiła się reklama Upioryża! Premiera będzie 29 czerwca, w sobotę, o godzinie 9.00!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dla Was świetną wiadomość! Na Disney Channel jest reklama o Upioryżu! Na tym kanale film zostanie wyświetlony o 9.00, 29 czerwca w sobotę!

    OdpowiedzUsuń
  11. jest zapowiedz ubiernki clawdeen 13 w pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  12. lorr kiedy wyniki deadly songs

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)