środa, 26 czerwca 2013

Zbiór nowinek :3

Zebrało się parę drobnych nowinek. Pierwszą rzeczą, jest jakby głosowanie na stronie starsue.net na facebook'u. Wielu osobą nie spodobało się,że w najnowszej grze GiGi jest z serii 13 Wishes,a pozostałe 3 upiorki są w wersji SCOF:


 

Jak dla mnie, lepsza jest 2 opcja. Wszystkie dziewczyny byłyby 'z jednej bajki'. Jestem zadowolona,że pozwalają nam wybierać ;)

Kolejna nowinka to zapowiedź ubieranki Venus SA:
http://4.bp.blogspot.com/-nVeCnqcxTas/UcrB2aF2gtI/AAAAAAAADWs/W0qVIUMzWSM/s1600/venus.jpg 
Tu muszę się przyczepić. Starsue pomyliło serie. Zamiast napisu Swim Asortyment, Venus jest podpisana jako z serii Gloom Beach. Poza tym, boję się o włosy Venus. Jeśli będą połyskiwać, upiorka będzie wyglądać raczej tandetnie...

Przejdźmy do 3 nowinki,a właściwie opisu. Jedna z czytelniczek podjęła się tłumaczenia Bio Catty. Za tłumaczenie dziękuję - Joanna Cornelia (zrobiłam małą korektę):
Catty Noir

Wiek: 16

Rodzice: Tygrysołaki.

Zabójczy styl: Kiedy jestem na scenie,lubię ubierać formy i kształty rzucające się w oczy. Ubrania w kolorach radosnych i bardzo jaskrawych, ponieważ stadiony lub sale koncertowe są tak ogromne, że bez tego nie byłoby mnie widać. Na zewnątrz również! Lubię jaskrawe kolory ponieważ dają mi dużo szczęścia. 

Dziwaczna wada: Jestem bardzo przesądna. Np. zawsze jem dokładnie to samo 2h przed koncertem: 7 skrzydełek z kurczaka, 5 kawałków jabłka i 1 shake truskawkowy. Muszę wejść na scenę z lewej strony i zejść z prawej i nigdy nie używam drabin na moim występie. 

Zwierzę: Nieposiadanie zwierzaka było jednym z wyrzeczeń, które zapłaciłam za bycie artystką,ale teraz, jako że po prostu będę kolejną (jedną więcej) uczennicą nie mogę się doczekać aby mieć zwierzątko. 

Ulubione zajęcie: Lubię odpowiadać osobiście na wszystkie kartki, pocztówki moich fanów. Uważam,że w ten sposób staję się bardziej zżyta z nimi. W końcu bez ich wsparcia nie zaszłabym tam, gdzie zaszłam.

Najbardziej irytująca rzecz: Nie można mi zorganizować mojego własnego harmonogramu. Po tylu tatach z każdą zaplanowaną minutą mojego życia, nie chcę już więcej planować!

Ulubiony przedmiot: Myślę,że będzie to upiorna literatura. Podczas tras koncertowych, spędzałam dni czytając i to sprawia mi przyjemność. Chciałabym się uczyć czegoś klasycznego.

Najmniej lubiany przedmiot: Prawdopodobnie byłaby to geografia. Nie chcę się uczyć niczego o podróżach!

Ulubiony kolor: Fuksja.

Ulubione jedzenie: Ziemniaki o aromacie i smaku serowym. Lubie je jeść po koncertach. 
(Prawdopodobnie, chodzi tu o chipsy)

Przyjaciele: Umrę żeby mieć przyjaciół w nowej szkole!

Catty coraz bardziej przekonuje mnie do siebie. Bio jest bardzo ciekawe i jeszcze raz dziękuję za tłumaczenie.

Podoba wam się zapowiedź ubieranki? Co myślicie o Bio Catty Noir? Jaką opcję wybralibyście do studia tatuażu GiGi?


 



7 komentarzy:

  1. Hmm... no nwm Frankie nadal brakuje szwów na policzku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na fb na 13 Wishes.
    Cieszę się z ubieranki Venus, tylko szkoda, że ma brokatowe włosy...
    A co do BIO Catty: fajne, ale tygrysołaki???? wcale nie wygląda! Musiałaby mieć pomarańczową skórę

    OdpowiedzUsuń
  3. to tak
    1 twarz frankie na obu opcjach jest dziwna tak brzydka
    2 dlaczego frankie i clawdeen mają takie same pozy na sceri i wishes
    3 dlaczego nasz lala ma ręce jak cleo
    4 clawdeen wishes ma inne buty ( powinny być2 paseczki ) a ma 4 paseczki
    ale i tak wolę wishes
    kiki

    OdpowiedzUsuń
  4. twarz Frankie, jakas taka dziwna jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam w najbardziej irytującej rzeczy pisze tatach a nie latach.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygrałam lalkę w konkursie rossmana

    OdpowiedzUsuń
  7. Bio Catty jest boskie ale bardziej by pasowało panterołaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)